Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dNES JSEM OBDRŽELA SMS ZPRAVU TOHOTO ZNĚNÍ,PŘES VEŠKEROU SNAHU SE NAM NEPODAŘILO DORUČIT ZASILKU NA0722724932F,ZASILKU JSME PROTO ULOZILI BEZPEČNĚ NA POŠTĚ V MĚCHOLUPECH U ŽATCE 439 31,ODKUD SI JI MUŽETE NECHAT ZNOVA POSLAT.BYLA JSEM DOMA NI KDO NIKDE SE NEOBJEVIL A BYLO TO V 7,00 A JEŠTĚ TAM BYLO TEL.ČÍSLO NA KTERÉ SI MAM VOLAQ ČÍSLO BYLO 954243931,VOLALA JSEM A ČÍSLO BYLO NEUSTALE MIMO PRČOVOZ,DĚLAJI SI Z NAS BLAZNY,NEBO JSOU UŽ TAK POHODLNÍ A DAVAJÍ VŠE NA ULOŽENI ,ANIŽ BY ZAZVONILI NEBO DALI VČAS VĚDĚT,HLAVNĚ,ŽE SE BEROU O NEUSTALÉ PŘIDÁVANÍ PENĚZ,ALE SNAHA U NICH ŽADNÁ NENÍ.Nováková
čekám balík z tarsaga a z obchodu kup najisto,ale jenom sms a nic není to jednání
Věřím,že snad se služby a jednání alespon vůči lidem změní a bude udělana náprava
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman