Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 17.3.2017 jsem koupil mobilní telefon LG V10 z druhé ruky. Původní majitel ho zakoupil u firmy CZC dne 8.7.2016. Telefon jsem zakoupil přes inzerát, na základě ústní dohody za účasti svědka, s fakturou a kompletním balením. Mohu doložit i výpis tel.komunikace s prodávajícím z data prodeje.
Na začátku července se vyskytla vada, kterou jsem 3.7.2017 svým jménem u CZC reklamoval. Během reklamace jsem nedostal žádné informace. 32.den reklamace jsem volal na CZC infolinku a požadoval info o stavu reklamace. Bylo mi oznámeno, že ta je již vyřízena a byl vystaven dobropis a odeslán na můj e-mail. Oponoval jsem tím, že jsem žádný nedostal. Vyšlo najevo, že firma odeslala dobropis na email původního majitele. Ten se ale zdráhá dobropis vydat. A firma CZC odmítá věc dál řešit. Momentálně tedy nemám ani telefon, ani peníze.
Předem děkuji za Vaši pomoc.
S pozdravem
Jan Mrnka
mobilní telefon LG V10, IMEI: 356210070516054
Zaslat dobropis oprávněnému majiteli, tzn. mě, Janu Mrnkovi.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Nebylo-li ve smlouvě ujednáno jinak, práva z vadného plnění může uplatnit kupující vůči prodávajícímu, nikoliv třetí osoba, která od kupujícího vadné zboží zakoupila. Aby tato třetí osoba mohla uplatnit práva z vadného plnění u původního prodávajícího, musí prokázat, že na něj kupující z původní smlouvy postoupil práva z vadného plnění. Více informací o tomto tématu je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5868/dtest-zbozi-z-druhe-ruky-ktere-je-jeste-v-zaruce-neverte-tomu nebo také na https://www.dtest.cz/clanek-3286/postoupeni-prav-z-vadneho-plneni. Spotřebitel má také možnost žádat vydání bezdůvodného obohacení po osobě, od které zboží zakoupil.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.