Společnost


A1 - Point, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17334Nereaguje na opakované výzvy k dořešení výměny zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2017, před 7 lety

Jiří Bánovský

Znění stížnosti

Od začátku června se snažím dořešit výměnu zboží, která je blíže popsána v kopii emailu níže. Od poslední reakce ze 6.6. společnost nereaguje.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiri Banovsky
Komu: info@prodejdilu.cz
Datum: 13. 7. 2017 14:44:15
Předmět: Fwd: Re: Fwd: Faktura k objednávce č. 10070768 z PRODEJDÍLŮ.cz - výměna zboží

Dobrý den,

opakovaně bych rád upozornil na nedořešení níže uvedené výměny zboží.

Děkuji, s pozdravem
J.Bánovský
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiri Banovsky
Komu: info@prodejdilu.cz
Datum: 4. 7. 2017 20:13:13
Předmět: Fwd: Re: Fwd: Faktura k objednávce č. 10070768 z PRODEJDÍLŮ.cz - výměna zboží

Dobrý den,

jelikož mi doposud nebyly zaslány nové kotouče, rád bych změnil požadavek a znovu na tuto skutečnost upozornil. Prosím o zaslání 2ks kotoučů
http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-dily/ate-brzdovy-kotouc-24010901231
+ brzdových destiček k těmto kotoučům
http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-dily/ate-sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda-13046028202

Děkuji,
s pozdravem
J.Bánovský
Nám. Svobody 74
588 32 Brtnice

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiri Banovsky
Komu: Velkoobchod s nahradnímy díly www.PRODEJDILU.cz
Datum: 14. 6. 2017 14:26:31
Předmět: Re: Fwd: Faktura k objednávce č. 10070768 z PRODEJDÍLŮ.cz - výměna zboží

Dobrý den,

prosím o zaslání 2ks těchto kotoučů. Rozdíl v ceně samozřejmě doplatím.
http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-dily/bosch-brzdovy-kotouc-0986478852

Děkuji, s pozdravem
J.Bánovský
---------- Původní e-mail ----------
Od: Velkoobchod s nahradnímy díly www.PRODEJDILU.cz
Komu: Jiri Banovsky
Datum: 6. 6. 2017 13:29:36
Předmět: Re: Fwd: Faktura k objednávce č. 10070768 z PRODEJDÍLŮ.cz - výměna zboží

Dobrý den,
(09.3148.75) BREMBO Brzdový kotouč došly 23.5. tedy po termínu, který jsme Vám uvedli. Dosud jste nezadal požadavek na nové kotouče, abychom vyřídili rozdíl ceny.
Žádáme o Vaše vyjádření.
Děkujeme
Ing. Tomáš Plechata

On 16.5.2017 9:37, Jiri Banovsky wrote:
Dobrý den,

dne 7.5. jsem poslal níže uvedený email, abych vyměnil u Vás objednané zboží. Bohužel jsem email poslal na špatnou adresu, včetně objednání zboží z jiného obchodu a vrácení zboží do obchodu, kde nebylo zakoupeno. Rád bych tuto skutečnost napravil zakoupené zboží viz. email níže vrátil, pokud je to možné. Tzn. zaslal bych na Vaši adresu níže uvedené brzdové kotouče.

Děkuji za pochopení a vzniklé komplikace.
S pozdravem
J.Bánovský
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiri Banovsky
Komu: info@motora.cz
Datum: 7. 5. 2017 15:39:21
Předmět: Fwd: Faktura k objednávce č. 10070768 z PRODEJDÍLŮ.cz - výměna zboží

Dobrý den,

dnes před výměnou objednaných kotoučů jsem po rozbalení zjistil, že z neznámého důvodu jsou na mém automobilu použity kotouče i třmeny používané v automobilech po r.v. 8/1998, přičemž můj automobil je vyroben v roce 1997. Z tohoto důvodu bych rád vrátil zakoupené kotouče, (09.3148.75) BREMBO, a místo nich objednávám jiné BREMBO 09.5802.76, viz. objednávka
1719477

Kotouče zasílám na adresu: TRUCK MOTOR s.r.o., Cejl 157/50, 602 00 Brno. Podotýkám, že v balení, které zasílám zpět, byla pouze 1 sada dvou šroubů pro připevnění kotoučů. Brzdové desky jsou v pořádku, ty zpět nezasílám.

Pokud by to bylo možné, doplatil bych pouze rozdíl v ceně mezi vrácenými kotouči a objednávkou číslo 1719477, pokud to možné není, prosím o zaslání částky za vrácené kotouče na účet číslo: 670100-2200226185/6210

Děkuji mnohokrát,
s pozdravem
Jiří Bánovský
Nám. Svobody 74
588 32 Brtnice


---------- Původní e-mail ----------
Od: no-reply@prodejdilu.cz
Komu: jiribbb@seznam.cz
Datum: 27. 4. 2017 10:31:38
Předmět: Faktura k objednávce č. 10070768 z PRODEJDÍLŮ.cz

Dobrý den Jiří,
v příloze Vám posíláme fakturu za uhrazenou objednávku č. 10070768.
Přiložená elektronická faktura s elektronickým podpisem je považována zákonem 235/2004 Sb. za zcela přípustnou formu dokladu. Fakturu ať již zálohovou či běžnou stačí vytisknout a je možné ji použít do účetnictví. Pokud máte pro tento způsob fakturace zřízenou jinou adresu, prosím o její sdělení.V případě, že budete mít jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme
S pozdravem
Váš největší internetový prodejce náhradních dílů.
www.PRODEJDÍLŮ.cz


Produkt

Všechny podrobnosti je možné nalézt v kopii emailu a oddíle Popis stížnosti


Požadované řešení

Doručení zboží nebo vrácení platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 12:50, před 7 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na změně smlouvy, mají povinnost tuto dohodu dodržet. Pokud prodávající nesplnil svou smluvní povinnost ani po uplynutí přiměřené lhůty poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 16:53, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.