Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace zájezdu, hotel podle mého neodpovídal 4*, nebyli v hotelu funkční sprchy u bazénu, které byli v katalogu. Chybějící dětský koutek a animační programy, které byli v katalogu nabízeny.
A další věci, které jsem již reklamovala jak na místě tak i telefonicky na horké lince...
Po příjezdu jsem znovu podala stížnost emailem s přiloženými fotkami a dále písemně.
Natož mi to bylo zamítnuto, prý, že jsem podle delegátky a vedoucího hotelu jsem si nestěžovala při pobytu a vše prý v době pobytu bylo funkční
Mám na to důkazy jak písemnou reklamaci již v Bulharsku (vyfocenou) tak sms zprávy se slečnou delegátkou. A z výpisu by se také dalo zjistit,že jsem volala na jejich horkou linku.
Psala jsem znovu, právníkovi (mám pouze email) a zatím se mi nikdo neozval
zájezd č. 2017103195. Buhlarsko, hotel Colloseum 21.6-28.6.2017
Finanční náhrada
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady a vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitelka vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z popisu stížnosti, kterou jsme od spotřebitelky obdrželi, však vyplývá, že všechny vady byly vytknuty již v místě zájezdu u delegáta cestovní kanceláře.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítnu, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.