Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17337Zablokování karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2017, před 7 lety

Sandra Jadlovcová

Znění stížnosti

Dobrý den,

začátkem minulého týdne jsem ráno platila kartou a vše proběhlo v pořádku, o pár hodin později jsem platila znova a moje platby byly zamítnuty. Za dalších pár hodin později jsem zkoušela platil kartou u jiného obchodníka, ale situace se opakovala. Volala jsem tedy na mlinku a ptala se, co se s kartou děje. Řekli mi, že neví, ale že je možné, že se zmagnetizovala a že mi pošlou novou. Slečna či paní mi dala instrukce, že karta bude stále aktivní a že mám třeba ještě zkusit, jestli nepůjde později, ale že kdyby ne, tak jak mi přijde nová, tak si ji mám před intertelebanking aktivovat. Zkoušela jsem další den platit, ale stále nešlo, tak jsem čekala na novou kartou.
Po týdnu karta dorazila a tak jsem si ji chtěla aktivovat, ale na mém učtu pod 'karty' nebyla možnost aktivace nové karty, tak jsem opět volala na mlinku, co se děje. Řekli mi, že karta je blokovaná a to obě, jak stará tak nová, na čemž jsme se teda s předchozí operátorkou nedomlouvaly a ta nynější mi řekla, že jsem to musela blokovat já. Což mě teda zaskočilo, protože já jsem od mého posledního hovoru s první operátorkou na učet nešáhla a nic neměnila, takže chyba musela nastat na straně druhé. Řekla mi, že nic jiného, než poslat mi opět novou kartu, kterou pak aktivuju, nemůže udělat. Velice mě to zarazilo, protože absolutně nechápu, jak mi mohla přijít zablokovaná karta, jak se to tedy stalo, že z ničeho nic byla zablokovaná a musí mi být doručená nová. Nejméně další týden nebudu mít přistup ke svým finančním prostředkům, žádně výběry, možnosti plateb, což asi dobře chápete, je celkem zásadní problém pro kohokoliv, nemít možnost disponovat se svými vlastními penězi.
Ptala jsem se taky operátorky, zda-li by mohla doručení nové karty nějak urychlit, či jestli jde nějaká expres zásilka, ale říkala, že ne. Přijde mi celá tato sitace jako velice vtipná, avšak je to krutá realita a dost mě to rozčílilo, že něco takového je vůbec možné.
Věřím, že mi situaci nějak vysvětlíte a vykompenzujete, protože opravdu vážně uvažuji o změně banky, kde by se takové zásadní chyby nestávaly.

Jadlovcová


Požadované řešení

Vysvětlení situace a problému s kartou a blokováním, kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 13:18, před 7 lety

Pokud společnost nadále blokovala platební kartu bez právního důvodu a neumožňovala spotřebitelce disponovat s jejími peněžními prostředky, má spotřebitelka možnost podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.