Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si od této firmy zboží(telefon) po předešlém prostudování jejich stránek a nabídky co který umí a jejich parametry.Po té jsem vybral typ který vyhovoval nejlépe mým požadavkům ( HTC Desire 500 506e Glacier blue),který prezentují na stránkách jako duální telefon s možností využití dvou sim karet jako novinku od firmy HTC.Ještě po potvrzení objednávky jsem firmu kontaktoval a ptal se jestli skutečně umí pracovat se dvouma sim kartami...bylo mi řečeno že ano že to jen výrobce u názvu neuvádí ,že se tím nechlubí????? věřil jsem jim a zboží potvrdil. Jednalo se o vánoční dárek ,takže jsem nestudoval hned telefon po obdržení ale až na Štědrý den po rozbalení.no a ve finále jsme zjistili že telefon je na mikrosim (což není takový problém ale stejně to není nikde uvedeno) ale že není na dvě sim a že druhý slot chybí. Po té jsem 27.12.2013 kontaktoval firmu a sděli jim co se stalo...sebral jsem se a jel do Kladna ...dorazil jsem do obchodu a pán na mě nastoupil že mi dají stejný telefon ale na dvě sim..s tím že si musím připlatit 500,- a že se stal na netu chyba v textu článku a že to se přece stane že to byla chyba...no jo jenže já dal 500,- za benzín jejich chybou a oni chtěli dalších 500,- zdálo se mi to jako nekorektní, podvodné a klamavé jednání vůči nám kupujícím..dočkal jsem se jen arogantního úsměvu a jednání...po té jsem si vzal tedy peníze zpět ale za blbce jsem byl já...tohle by si přeci obchodníci nesměli dovolovat a jak se bránit momentálně v tom krámě???
Děkuji Petr Hošek
Tvrdý postih a pokuta za takové jednání....
|
Tweet |
V případě, že je zboží v rozporu s kupní smlouvou, je prodejce povinný jej vyřídit do 30 dnů. Pokud ze strany prodejce došlo k chybě, nelze to přičítat k tíži kupujícího a prodejce je povinný dodat výrobek dle smluvených vlastností a za smluvenou cenu.
Dle § 598 občanského zákoníku má kupující nárok na úhradu nákladů spojených s uplatněním rozporu s kupní smlouvou.
Subjekt Schier Martin se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.