Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o dodávku a montáž vestavěné skříně.
Skříň byla namontována tak, že v krajní poloze vypadávaly dveře (to bylo později odstraněno). 3 díly dveří na sebe vzájemně nedoléhají a jsou vertikálně viditelně prohnuté, drátěný box se po prvním použití rozsypal, police mají příliš velký rozpon a jsou prohnuté jen pod vlastní vahou, kvalita montáže je na úrovni domácího kutila a kompletní dodaná sestava je odlišná od objednané.
Po dvou neúspěšných reklamacích jsme byli nuceni nechat vyhotovit znalecký posudek, který potvrzuje výše uvedená tvrzení.
Vestavěná šatní skříň provedená na zákázku dle návrhu.
Požadujeme demontáž skříně a vrácení peněz, popř. opravu skříně dle návrhu znalce.
|
Tweet |
Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.