Společnost


Lékárna Český ráj s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17342Neuznana reklamace,nedodrzeni domluvy,oklamani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2017, před 7 lety

Martin Rokos

Znění stížnosti

Dobry,den,objednala jsem di prsni pumpu znacky Nuk,ktera po vyzkouseni zakladnich funkci dle meho nazoru nefungovala 100% spravne(nepouzila jsem na sobe,pouze jsem vyndala z obalu,dala do zasuvky a zkousela tlacitko power,ktere obcas zareagovalo az na druhe zmacknuti.Volala jsem tedy do lekarny.ldr mi bylo receno,ze mam zbizi zasat zpatky a ze pukfe ptipadne na reklamaci,zduraznila,ksem,ze zbozi je nepouzite a vzhledem k situaci,kdy jsem potrebovala nutnevzbozi mit co,nejdrive,bylo mi receno,ze si muzu objedna nove,zapltit a az se vyresi situace tohoto,zaslou mi zpet penize,sbych nemela pumpy dve.tak se i stalo,prisla mi dalsi stejna pumpa,kterou jsem uhradila..nicmene reaguke uplne stejne,takze tento vyrobek to asi dela,bezne,nicmene bych reagovala stejne,protoze kdyz jsrm,si koupila novou vec,chtela jsem ji mit v poradku,ale uz jsem zacala kvuli potreby pouzivat.po 10 dnech,kdy,se nikdo neozval jsem kontaktovala lekarnu....zbozi bylo na reklamaci a jeste se nevedelo.fopadlo to tak,ze reklamacr nebyla uznana a rozhodli mi zbozi zaslat zpatky.kfyz jsem nesouhlasila,protoze domluva byla jina a take je mi na nic druha stejna pzmpa,nabidli,mi,ze muzou prodat za nizsi cenu a pak mi zaslat onu castku,s cimz jsm take nesouhlasila.Pani v lekarne mi sdelila,ze pouze tlumici slova vedeni,z me chape a ze opet situaci probere.napsala mi email,ze me tedy bude vedwni kontaktovat nasledujii den,aby se situace vyresila.nikdo nevolal a dnes mi prisla pumpa zpet.Takze mam dve pumpy ,zaplatila jsem celkem trikrat postovne a nikdo mnou nekomznikuje


Produkt

prsni pumpa nuk luna 107490


Požadované řešení

Vraceni castky za zbozi a postovne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2017 17:43, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.