Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17343Neoprávněné naúčtování peněz za neodebrané sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2017, před 7 lety

Lenka Tláskalová

Znění stížnosti

Synovi bylo z telefonního čísla 733481072 stržena neoprávněně částka v květnu 198 Kč, v červnu 396 Kč a v červenci 396 Kč za neodebrané SMS. Kontaktovala jsem společnost comgate na infolince a bylo mi sděleno, že comgate payments je pouze technickým agregátorem platebního řešení a mám kontaktovat provozovatele služby na info.cz@ccsupport.biz.


Požadované řešení

Prosím o náhradu škody, která mi vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2017 07:48, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.