Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
po delší době jsem se přihlásil na e-mail měl jsem tam spoustu e-mailů od M.B.A. consulting, která vymáhá údajný dluh od firmy Helvetia Direct Marketing s.r.o.
Nejdříve jsem si myslel, že firma M.B.A. c. chce podvodně vylákat ze mě peníze, jak jsem o tom již mnohokrát slyšel.
Helvetia Direct Marketing s.r.o. jsem již někdy ke konci roku 2016 po nedodání zásilky telefonicky zrušil veškeré dodávky s tím, že již nic nechci a předchozí dodávky jsem uhradil. Mé číslo zákazníka bylo 6578291.
V dubnu jsem se přestěhoval, stará adresa byla Čerčasnká 643/26 Praha 4.
Prosím o sjednání nápravy, mám již více než 60 let a toto jednání mi přapadá velmi nesolidní.
M.B.A.
Referenčí číslo 1165100188
1. upomínka
Chtějí částku 1835Kč a opravdu nechápu za co.
ArthroPrim Rapid, zrušil jsem objednávky, protože poslední zásilka byl rozbalená a neúplná.
Požaduji o zrušení neoprávněného vymáhání firmou M.B.A. consulting a omluvu od firmy Helvetia Direct Marketing, protože mě to velmi urazilo.
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží, popřípadě uhradit poštovné). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
pan Valíček si objednal přes internet formou naší emailové nabídky doplněk stravy ArthroPrim RAPID v pravidelném odběru. Jako první tedy jsme poslali Uvítací balíček s dárkem Heel Balm (balzám na nohy) v ceně 79 Kč, tuto částku pan Valíček v pořádku uhradil. Dále následoval pravidelný odběr.
Celkem jsme expedovali šest zásilek vč. Uvítacího balíčku a pan Valíček nám uhradil pouze Uvítací balíček a čtvrtou pravidelnou zásilku v ceně 178 Kč. Zbylé čtyři zůstaly neuhrazené a nevrácené. Poslední zásilku jsme expedovali dne 8.1.2017.
Pan Vaníček nám volal na zákaznickou linku dne 24.2.2017 a reagoval tím na námi zaslané upozornění na neuhrazené zásilky, pan Vaníček sdělil, že uhradí nedoplatek, ruší pravidelný odběr a pokud bude mít zájem do budoucna nahlásí novou adresu. Zasílání bylo ukončeno a žádné další zásilky ArthroPrimu RAPID jsme na pana Vaníčka neposílali a čekali jsme na platbu. Protože platba nepřicházela,. zaslali jsme na pana Vaníčka celkem pět upomínek, bohužel, bez jakékoliv další reakce. Poslední upomínku jsme expedovali dne 13.5.2017 se splatnosti 26.5.2017. Jistě uznáte, že dfc půl roku od odeslání poslední zásilky je dostatečně dlouhá doba na to s námi situaci dořešit.
Záležitost byla po neuhrazení poslední (páté) upomínky předána inkasní agentuře MBA Consulting, s.r.o. a samozřejmě se náklady začaly navyšovat, na což jsme v každé naší upomínce upozorňovali.
Můžeme nyní pro pana Vaníčka udělat následující. Stačí uhradit tedy pouze za zásilky a za naše upomínky a poplatek inkasní agentury stornujeme. Jednalo by se tedy o částku 712 Kč za zásilky (178 Kč x 4 zásilky) + 220 Kč za upomínky, tedy částku 932 Kč a záležitost bude dorovnána.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
jmenuji se Valíček nejmenuji se Vaníček.
Uhradil jsem první částku a pak jsem uhradil převodem z účtu u České spořitelny 4x platbu.
Tak dluh bych u Vás mít neměl, nyní po stěhování nemohu najít výpisy z účtu.
Syn mi pak pomůže s Interntovým bankovnictvím, kde by to mělo být uvedeno (během 14. dnů).
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
překontrolovali jsme platby a celkem jsme od Vás obdrželi tyto částky:
24.10.2016 částka 79 Kč - VS 6578291001
16.12.2016 částka 178 Kč - VS 6578291004
16.12.2016 částka 148 Kč - VS 6578291997
Celkem tedy jste uhradil 405 Kč. Ještě jste uhradil jednu levnější nabídkovou složenku, platby nekorespondují se všemi zásilkami, které jsme Vám posílali. Níže zasíláme přehled všech expedovaných zásilek:
25.9.2016 - VS 6578291001 - 79 Kč - uhrazeno
16.10.2016 - VS 6578291002 - 178 Kč - neuhrazeno
6.11.2016 - VS 6578291003 - 178 Kč - neuhrazeno
27.11.2016 - VS 6578291004 - 178 Kč - uhrazeno + 148 Kč levnější složenka (nabídková)
18.12.2016 - VS 6578291005 - 178 Kč - neuhrazeno
8.1.2017 - VS 6578291006 - 178 Kč - neuhrazeno
Bohužel pokud jste posílali nějaké další platby k nám nedorazily. Je možné, že jste zadal chybný variabilní symbol, nebo číslo účtu, ale to není naše chyba bohužel toto my nejsme schopni ovlivnit. Bylo potřeba hradit do data splatnosti a to pod variabilním symbolem a na číslo účtu, které je vždy uvedena na dané faktuře.
Celková částka tedy za neuhrazené zásilky činí 564 Kč + 220 Kč za naše upomínky, k úhradě Vám tedy můžeme nabídnout 784 Kč (částka je ponížena o tu levnější platbu 148 Kč, kterou jste uhradil se zásilkou VS 6578291004).
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 6578291011
Nevíme co dál bychom pro Vás mohli udělat.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
nechápu, proč mi účtuje zásilku z ledna, když byla vadná (Otevřaná jen torzo a spoustu toho chybělo. Jak jsem podal stížnost po telefonu a se zklamání jsem to přerušil) novou jste nezaslali a upomínky jsem od Vás také žádné neobržel, tak ji neúčtujte.
Syn mi zařídil výpis z prosince, tak jej přikládám.
Jsem ochoten uhradit(z 18.12.2016 - VS 6578291005 - 178 Kč), protože jsem ji nedohledal.
Snad dospějeme k rozumnému vyřešení.
S pozdravem
Jaromír Valíček
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vážený pane Valíčku,
ale my po telefonu neevidujeme žádný reklamační hovor na poškozenou zásilku. Dne 24.2.2017 jste nám na zákaznické lince sdělil, že vše uhradíte a o nějaké poškozené zásilce jste se nezmínil, jinak bychom to opravdu řešili.
Z výpisu, který jste poslal je vidět uhrazená zásilka VS 6578291004, kterou jsme opravdu obdrželi, jak je vidět i z rozpisu, který jsme rozepsali v předchozí reakci zde na dTestu.
Protože jsme od Vás dostali příslib úhrady zásilek, k jejichž úhradě nedošlo a nelze nyní uhradit pouze částku 178 Kč, když jste v únoru přislíbil uhradit celou pohledávku (volal jste ještě při naší první upomínce) a též jste nás v žádném případě neinformoval o jakémkoliv poškozeném zboží. Přikládáme nahrávku hovoru ze zákaznické linky a požádáme dTest o vyjádření.
Též je k povšimnutí, že není pravda co zde pan Valíček uvádí, tedy že od nás neobdržel žádnou upomínku, když právě na jejím základě nás kontaktoval na zákaznickou linku.
Děkuji
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
tento záznam je někdy z prosince, kde bylo u zásilky uvedeno, že jsou nedoplatky, tak jsem pro jistotu telefonoval, s PC zas až tak moc neumím, tak jsem provedl platby přes Internetové bankovnictví, již přiložený výpis.
V lednu jsem se na staré adrese téměř nenacházel, úplně jsem se odstěhoval kolem dubna. V lednu bylo ve schránce torzo nekompletní dodávky, o které jsem Vám dal vědět, žel si telefonní záznamy nepořizuji.
Od M.B.A. consulting jsem dostal obdržel první upomínku, která mě velmi překvapila, měl jsem za to, že je to s Helvetia Apotheke již vyřešeno v prosinci.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den.
Tento záznam telefonátu je z února 2017, nikoliv z prosince.
Pokud tedy lednová zásilka byla poškozena, ačkoliv jste o tom v únoru nic nesdělil, stále nám zůstává k úhradě částka za 2 zásilky, které nejsou uhrazené ani vrácené. Ty jste v únoru slíbil uhradit a slib jste nedodržel. Proto došlo k upomínání a následně k předání pohledávky k vymáhání.
Pokud jste ty slíbené zásilky platil, pošlete nám prosím výpis, abychom mohli zkontolovat, zda nedošlo k chybě při zadání VS.
Na staré adrese jste se nenacházel až od ledna, my zde ale řešíme zásilky, které byly zaslány před koncem roku 2016.
Takže prosím doložte úhradu ostatních zásilek zasláním kopie příslušného bankovního výpisu, nebo nám pohledávku 576 Kč doplaťte přímo na náš účet, abyste se vyhnul navýšeným poplatkům u MBA.
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 6578291011
Dodržte prosím jednou slíbené a domluvené a vše bude vyřešeno k oboustanné spokojenosti.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
žel, jsem spoust papírů při stěhování, vyhodil.
Po poradě se synem jsem ochoten zaplatit 2 x 178Kč + 178/3 (1/3) z nekompletní dodávky v lednu tedy celkem 415,3 Kč i když mám dojem, že jsem to zaplatil v prosinci a na přelomu ledna vyrovnal (některé platby jsem platil na poště). Lednovou zásilku jsem neplatil, protože bylo ve schránce jen nekompletní torzo balíčku, žel, reklamaci nemám jak doložit.
Rád bych to již uzavřel.
S pozdravem
Jaromír Valíček
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den.
V rámci hladkého uzavření záležitosti nám prosím uhraďte pouze hodnotu 2 zásilek, které byly vypraveny před Vaším stronem, tedy jen částku 356 Kč na Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka), VARIABILNÍ symbol: 6578291011.
Poničenou zásilku neplaťte. Při standardní komunikaci se zákaznickým servisem by Vám totiž zboží bylo vyměněno. Stačilo se ozvat....
Platby realizované na poště na Vaší zákaznické kartě evidujeme, jsou to ty, které máte vypsané v přehledu výše a nejsou vidět na Vašm bankovním výpisu, který jste přiuložil. Bohužel součet všech plateb neodpovídá hodnotě vystavených faktur, proto došlo k upomínání.
Podotýkáme, že náš zákaznický servis je vždy připraven najít řešení, jen je třeba se na něj obráítit přímo a nehledat návody na internetu pročítáním pochybných diskusí se zkreslenými názory.
Komunikačních kanálů máme dostatek a e-maily dokonce zpracováváme v oddělení, které nyní pracuje v řežimu 24/7.
S pozdravem
HA
Dobrý večer,
platbu jsem zadal, doufám, že je to v pořádku a budu to moci uzavřít.
Platbu by jste měli obdržet zítra, přikládám doklad v příloze.
Beru to jako poučení, i syn mi to říkal, abych si dával větší pozor a měl doklady raději uschované.
S pozdravem
Jaromír Valíček
Žádáme společnost o potvrzení smírného řešení stížnosti.
Dobrý den,
platbu 356 Kč jsme dnes v pořádku obdrželi. Uzavíráme tedy kompletní pohledávku a po panu Valíčkovi neevidujeme žádnou pohledávku.
Pokud je to takto pro zákazníka v pořádku, požádáme o uzavření případu na dTestu.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Jsem rád, že je to vyřešeno a děkuji.