Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
již 4 měsíce se snažím dořešit problém s náhradou škody za svůj mobilní telefon. Při koupi telefonu, jsem jej pojistil přímo u O2. Po roce do něj pronikla voda a tak jsem jej dal na reklamaci (27.3.2017) u O2 v Brně Králově poli, kde byl zakoupen . Protože jsem do 23.5. stále nedostal žádnou informaci, tak jsem se stavil osobně na pobočce, kde jsem se dozvěděl, že byl uznán jako neopravitelný a to již 7.4. Udájná SMS mi nedorazila. Tak jsem očekával, že příjde na řadu pojištění a ono nic. Údajně servis neposlal informaci na pojišťovnu a tak chtěli poslat neopravitelný mobil zpět do servisu, aby informaci poslali na pojišťovnu. To mě dost překvapilo a tak jsem nesouhlasil a chtěl okamžité vyjádření. Toho se mi nedostalo. Na pojišťovně mě informovali, že stačí pouze protokolo. Bohužel, O2 na pojišťovnu nic neposlalo a pojišťovna mi dodnes nic neuhradila. Na pobočce jsem se znovu stavil před 14dny, kdy mi bylo přislíbeno, že na s tím něco udělají. Dnes 7.8. mi řekli, že již nemohou nic na pojišťovnu zaslat, že je pojistka ukončená. K jejímu ukončení však došlo až 23.5., když jsem zjistil, že mi za neopravitelný telefon naúčtovali opět měsíční pojištění.
Vzhledem k tomu, že smlouvu jsem podepsal s O2 a ne pojišťovnou, tak bych očekával, že O2 vše vyřídí a částku uhradí.
Rád bych věděl jak mám dále postupovat a kdo má zaplatit náhradu za poškozený telefon. S tím, že již nejde reklamovat naúčtované pojištění za neopravitelný telefon jsem se již smířil.
Předem děkuji za pomoc.
Telefon Nokia Lumia
Zajištění úhrady z pojistného dle uzavřené smlouvy.
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. Pokud společnost O2 Czech Republic a.s. porušila svou smluvní povinnost (nepředala pojišťovně potřebné dokumenty) a spotřebiteli tak vznikla škoda (nemožnost žádat pojistné plnění po pojišťovně), má spotřebitel právo žádat po společnosti náhradu této škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
rádi prověříme, z jakého důvodu došlo k ukončení pojištění, nicméně pro jeho dohledání potřebujeme ještě, ať doplníte do neveřejných údajů buďto rodné číslo majitele služeb, nebo referenční číslo, které najdete na fakturách.
Co se týče pojištění - pojistnou událost máte nárok ze zákona nahlásit i v případě, že již pojištění není aktivní (do 4 let od doby, kdy pojistka skončila). Pokud tedy došlo k poškození telefonu již 27.3.2017, přičemž pojištění bylo ukončeno až 23.5.2017, můžete stále pojistnou událost nahlásit - ideálně přímo pojišťovně BNP Paribas Cardif Pojišťovně, a.s.
na e-mailu info@resenipojistnychudalosti.cz.
S pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.