Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17349Rajčata

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2017, před 7 lety

Jaroslav Číhal

Znění stížnosti

Dobrý den,

zkontrolujte si kvalitu rajčat na prodejně Veselká v Letňanech. Začínají vám hnít. Jedná se o Rajčata cherry, země původu Španělsko.
Bylo by vhodně, aby personál co nakupuje pro zákazníky co si objednávají přes internet v takovém případě neprodleně informoval odpovědnou osobu. Většinou to totiž vypadá tak, že to pouze přeberou a zbytek tam nechají na úkor normálních zákazníků.


Produkt

Rajčata Cherry - EAN 5000358918021


Požadované řešení

Řádně proškolit a poučit zaměstnance, aby v případě nálezu takového zboží byť i u jednoho balení prohlédla kompletně celý artikl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2017 12:39, před 7 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě opakovaného zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:28, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.