Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1735Mechanické poškození telefonu při reklamaci na jinou vadu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2013, před 11 lety

Pavel Novotný

Znění stížnosti

Reklamace mobilního telefonu Samsung Galaxy S4 v záruční době na vadu vyfouklé baterie. Nejprve odmítli reklamovat pouze baterii, musel jsem zaslat celý přístroj i s příslušenstvím. Telefon jsem nutně potřeboval ještě 14 dní a tak jsem jej poslal později kompletní a mezi tím se prohnulo jeho tělo a tlačítko Home. Reklamace uznána zboží se mi vrátilo s tím, že baterie byla vyměněna, přehrán nový Firmware a neprokázalo se poškození display a propadení tlačítka. OK vzal jsem to v pohodě,tlačítko fungovalo. Telefon mi ale přišel z reklamace poškozený, bylo poškozeno jeho tělo asi nárazem nebo pádem v pravém dolním rohu a to tak, že se odloupnul i kousek chromu z rámečku na čelní straně. Vyzval jsem tedy společnost Setos k vyjádření k této události a ihned poslal i fotografie poškození. Chtěl jsem od nich vědět jak postupovat v této nemilé události. Vůbec na můj e-mail nereagovali, ozval jsem se tedy na jiný e-mail této společnoti, tam mi alespoň napsali, že událost byla předána k řečení. Týden uplynul jako voda a nikdo neměl zájem semnou vůbec nic řešit. Rozhodl jsem se tedy odeslat telefon zpět, teprve potom se mi ozval nějaký pracovník, že to prošetřuje a dá mi vědět. Ozval se další den s tím, že není schopen dohledat na kamerovém systému žádné pochybení a nabízel mi jako odškodné nějaké sluchátka s čímž jsem samozřejmě nesouhlasil a tak že to předá dál. Dále už mě nikdo nekontaktoval a rovnou mi poslali telefon zpět, že stížnost zamítají a pochybení není na jejich straně ani na straně servisu. Cítím se křivě nařčen, že jsem si vadu způsobil sám a potom to hodil na ně a nevím jak dále postupovat. Telefon je 6 měsíců starý, měl jsem ho jako nový v obalu a hlavně stál 17000kč a hlavně jsem ho původně nechtěl jim ani posílat pouze bateri. Poraďte jak postupovat, děkuji.


Produkt

Samsung i9505 Galaxy S4 Black Mist


Požadované řešení

Vrácení peněz, popřípadě výměna zboží za nové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 12:55, před 11 lety

V případě, že by došlo k poškození v průběhu reklamace, má poškozený dle § 421 občanského zákoníku nárok na náhradu způsobené škody. Stav telefonu před reklamací a po ní se ideálně prokazuje fotodokumentací nebo záznamy v reklamačním protokolu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:09, před 10 lety

Společnost S E T O S spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.