Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace mobilního telefonu Samsung Galaxy S4 v záruční době na vadu vyfouklé baterie. Nejprve odmítli reklamovat pouze baterii, musel jsem zaslat celý přístroj i s příslušenstvím. Telefon jsem nutně potřeboval ještě 14 dní a tak jsem jej poslal později kompletní a mezi tím se prohnulo jeho tělo a tlačítko Home. Reklamace uznána zboží se mi vrátilo s tím, že baterie byla vyměněna, přehrán nový Firmware a neprokázalo se poškození display a propadení tlačítka. OK vzal jsem to v pohodě,tlačítko fungovalo. Telefon mi ale přišel z reklamace poškozený, bylo poškozeno jeho tělo asi nárazem nebo pádem v pravém dolním rohu a to tak, že se odloupnul i kousek chromu z rámečku na čelní straně. Vyzval jsem tedy společnost Setos k vyjádření k této události a ihned poslal i fotografie poškození. Chtěl jsem od nich vědět jak postupovat v této nemilé události. Vůbec na můj e-mail nereagovali, ozval jsem se tedy na jiný e-mail této společnoti, tam mi alespoň napsali, že událost byla předána k řečení. Týden uplynul jako voda a nikdo neměl zájem semnou vůbec nic řešit. Rozhodl jsem se tedy odeslat telefon zpět, teprve potom se mi ozval nějaký pracovník, že to prošetřuje a dá mi vědět. Ozval se další den s tím, že není schopen dohledat na kamerovém systému žádné pochybení a nabízel mi jako odškodné nějaké sluchátka s čímž jsem samozřejmě nesouhlasil a tak že to předá dál. Dále už mě nikdo nekontaktoval a rovnou mi poslali telefon zpět, že stížnost zamítají a pochybení není na jejich straně ani na straně servisu. Cítím se křivě nařčen, že jsem si vadu způsobil sám a potom to hodil na ně a nevím jak dále postupovat. Telefon je 6 měsíců starý, měl jsem ho jako nový v obalu a hlavně stál 17000kč a hlavně jsem ho původně nechtěl jim ani posílat pouze bateri. Poraďte jak postupovat, děkuji.
Samsung i9505 Galaxy S4 Black Mist
Vrácení peněz, popřípadě výměna zboží za nové.
|
Tweet |
V případě, že by došlo k poškození v průběhu reklamace, má poškozený dle § 421 občanského zákoníku nárok na náhradu způsobené škody. Stav telefonu před reklamací a po ní se ideálně prokazuje fotodokumentací nebo záznamy v reklamačním protokolu.
Společnost S E T O S spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.