Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#17353Vyřízení ZÁRUČNÍ reklamace a nerespektování znaleckého posudku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2017, před 7 lety

Lukáš Petrucha

Znění stížnosti

Vážení,

dovoluji si na Vás obrátit se svou stížností na vyřízení reklamace a jednání se zákazníkem u spoelčnosti CZC.cz.
Dne 26.6.2015 byl u Vás zakoupen mobilní telefon iGet Blackview Arrov (dále jen MT) po fakturou číslo 1015165902 za částku 5.490,-kč.
Dne 18.5.2017 MT přestal fungovat, MT nereagoval na tlačítka, MT nešel nabít, MT NEREAGOVAL na nabíječku (NEROZSVÍTILA se ani notifikační dioda indikující nabíjení), MT NEŠEL zapnout/vypnout. Na MT NEŠLO provést uvedení továrního nastavení, telefon vůbec NEFUNGOVAL.
Dne 19.5.2017 jsem MT kvůli úplné nefunkčnosti zanesl na prodejnu Křenová 52 k vyřízení záruční reklamace na MT s tímto popisem viz. RE17008760.
Reklamace byla dne 19.6.2017 vyřízena se sdělením: "OBNOVENO TOVÁRNÍ NASTAVENÍ, dále se popisovaná závada neprojevila, na zařízení nebyla závada HW, vráceno bez nutnosti opravy. REKLAMACE NEUZNÁNA."
Po této reklamaci a servisním zásahu (při kterém jsem přišel o veškerá data z MT), MT začal vykazovat další vady (samovolně se rozsvítil displej, nereagoval na tlačítka), tak jsem MT znovu dne 11.7.2017 zanesl na prodejnu Křenová 52 k vyřízení reklamace na prodejnu s tímto popisem viz. reklamace RE17018416.
Reklamace byla dne 17.7.2017 vyřízena se sdělením: "Neuznáno, zařízení je již po záruce. Vráceno bez opravy"
Vzhledem ke skutečnosti, že MT po návratu z této následné reklamace přestal reagovat na SIM (opět nefunkční) a společnost CZC.cz si posoudila, v případě první reklamace RE17008760, servisní OBNOVENÍ TOVÁRNÍHO NASTAVENÍ jako NEopravu, byl jsem nucen na své náklady oslovit soudního znalce pana RNDr. Jiřího Handlíře CSc. (Soudní znalec v oboru ekonomika, elektronika, kybernetika, IČ: 71486933), aby právně posoudil, zda se v případě reklamace RE17008760 jednalo o opravu či nikoliv.
Pan RNDr. Jiří Handlíř CSc. ve svém znaleckém posudku konstatuje, že se v případě reklamace RE17008760 jednalo o OPRAVU neboť byl MT z NEFUNKČNÍHO stavu uveden do FUNKČNÍHO a tím se řádná záruční doba MT prodloužila do 27.7.2017.
Po vypracování tohoto posudku jsem znovu MT zanesl dne 19.7.2017 na prodejnu Křenová 52 s tímto závěrem s žádostí o navrácení finanční hotovosti za MT z důvodu nefunkčnosti MT v prodloužené záruční době (doba prodloužena o dobu co byl MT na opravě u reklamace RE17008760) viz. RE17020342.
Reklamaci jste dne 28.7.2017 vyřídili se sdělením: „Dobrý den. Zboží bylo zakoupeno dne 26.6.2015 se zárukou na 24 měsíců. Tedy záruka skončila 26.6.2017. Záruční lhůta se prodlužuje v případě
uznané reklamace o dobu řešení reklamace. Vaše předchozí reklamace ze dne 19.5.2017 - RE17008760 však nebyla shledána jako záruční, proto se lhůta neprodlužuje. Zařízení bylo tedy v době podání druhé reklamace ze dne 11.7.2017 - RE17018416 již po záruce. Zařízení vracíme zpět bez opravy. Novosad Milan - vedoucí reklamačního oddělení“

Při vyzvednutí zboží dne 1.8.2017 na prodejně CZC na ulici Křenová 52 mi bylo také zaměstnancem CZC.cz sděleno, že v případě přehrání nebo obnovení SW reklamace společnost CZC reklamace neuznává, přesto že SW je součást prodávaného zboží. Údajně je na SW "pohlíženo jinak a nevztahuje se na SW běžná 24 měsíční záruka".

Nesouhlasím s tímto sdělením, které NERESPEKTUJE znalecký posudek. Nesouhlasím se sdělením z RE17008760 „Vaše předchozí reklamace ze dne 19.5.2017 – RE17008760 však nebyla shledána jako záruční“ neboť se dle mého názoru JEDNALO o ZÁRUČNÍ OPRAVU (telefon byl z nefunkčního stavu opraven do funkčního – nezáleží na tom jakým způsobem viz. znalecký posudek).

Prosím o kompetentní posouzení celého případu, abych nemusel využít advokátních a právních služeb a předat celou záležitost k soudnímu posouzení zda se v případě reklamace RE17008760 jednalo opravu či nikoliv, a tím se prodražilo vyřízení celé záležitosti.

Děkuji za názor na jednání prodávajícího.


Produkt

iGET blackview Arrow


Požadované řešení

Navrácení hotovosti za zboží + uhrazení částky vynaložené za znalecký posudek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2017 12:18, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2018 14:41, před 7 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne, nemůže bez souhlasu kupujícího provádět na věci jakoukoli opravu, a to ani za předpokladu, že tuto opravu poskytuje zdarma. Takové jednání lze považovat za obcházení zákona, neboť je tím spotřebitelce fakticky znemožněno rozporovat důvody pro zamítnutí reklamace.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.