Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17357Neoprávněné účtování neznámé a neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 19 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2017, před 7 lety

Vlastislav Žána

Znění stížnosti

dne 1.8.2017 obdržela na tel.č.:739 280 605 tuto SMS,celý text:" cena zprávy 99,-Kč s DPH za službu APPS.Pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP APPS na číslo 90319.Více info pošli SMS HELP na 90319",konec citace.
dnes 8.8.2017 ji přišla tatáž SMS, bez toho že by cokoliv odesílala, nebo o cokoliv žádala.volali jsme operátorovy a ten potvrdil že částka byla opravdu stržena!!!! Žádám o prošetření tohoto počínání a vrácení odúčtovaných částek.Žána Vlastislav


Produkt

vid. výše


Požadované řešení

prověření o jakou fa.se jedné a zabránit dalšímu účtování za tuto fiktivní službu,vrácení odúčtovaných částek a informovat veřejnost a této nekalé službě.Děkuji.

Žána Vlastislav


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2017 17:04, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.