Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 3. 9. 2013. jsem zaslala pokažený telefon k reklamaci.
Když jsem více než po měsíci nedostala žádnou zprávu,
zeptala jsem se na poště o stavu zásilky.Bylo mi řečeno,
že zásilku si nikdo nevyzvedl.Pošta zásilku uložila a doručit se
ji to povedlo po měsíci.
Na internetových stránkách jsem se dozvěděla, že tato firma má problémy s reklamacemi a že její zásilková služba zmizela z internetu.
Několik zákazníků prosilo o pomoc. Mezi podvedenými byl také
redaktor deníku Blesk.
České poště se podařilo moji zásilku doručit do rukou pana
Dufka- Bohdalecká 1490/25.Od té doby nemám žádné zprávy o opravě,
ani nemám spotřebič.
Prosím o pomoc nejen sobě, ale i ostatním.
Děkuji.
Valentínová Marie
Sony Ericsson Active ST17i Black Orange
Navrátit produkt opravený nebo alespoň bez opravy.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, má prodejce povinnost vyřídit ji do 30 dnů včetně případné opravy dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud není reklamace v této lhůtě vyřízena, má kupující nárok na uplatnění odstoupení od kupní smlouvy, případně podání podnětu České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Reklamace se považuje za uplatněnou od prvního dne, kdy prodejce zásilku mohl převzít.
V případě, že prodejce není aktivní na adrese uvedené v živnostenském rejstříku, lze podat podnět i příslušnému živnostenskému úřadu.
Společnost P.S.P. Praha s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.