Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Koupil jsem vůz značky Volkswagen Passat 2009 2.0 tdi, koupil jsem ho v Liberci v AAA auto, vůz mě stál 155 000 kč, podle prodejce byl vůz levnější z důvodu že tam chyběly různé kryty byla rozbitá zadní loketní opěrka a z venku bylo občas někde škráblé, auto jsem koupil s vadou byla to regulace klapky turba, bohužel prodejce neměl zrovna servisního technika který by přesně odhalil závadu, bylo mi řečeno nechte si to zjistit mi tu opravu proplatíme, dobrá tedy, auto jsem koupil jel sním do servisu po zjištění závady jsem podal reklamaci, kterou mi neuznaly cena opravy byla +-16000 kč. asi po týdnu začaly blikat v zadním světle diody a rozbil se zámek dveří u řidiče, dále se našla další vada na dvouhmotovém setrvačníku cena opravy 40000 kč, reklamace opět zamítnuta, navíc se ukázalo že zámek byla čínská náhražka která v autě nebyla ani rok. asi po 3 dnech se zasekla vestavěná navigace, cena opravy 4000kč, po dalších 3 dnech začala blikat kontrolka žhavení "porucha motoru, do servisu" v servisu zjistily nízký tlak paliva, naštěstí byl automechanik zkušený takže poslal na kontrolu všechny vstřiky, byly poškozené, odkapávaly, hrozilo propálení pístu výměna vstřiků, 40000 kč, když to sečtu tak to máme +- 100 000 kč tím to ale nekončí opět bliká kontrolka a diagnostika píše vysoký tlak paliva vypadá to na opravu za dalších 10 000 kč, když to přičteme k ceně vozu tak to máme 265 000 kč tyto vozy se prodávají v dobré stavu za 160 000 - 200 000 kč
Volkswagen Passat 2.0 TDI 81kw, RZ: 4M8 1988, rok výroby 2008
byl bych rád za vrácení peněz z ceny vozu alespoň 40 000 - 60 000 myslím si že je to fér jelikož vy jste auto vykoupily a já ho zase koupil takže neseme vinu všichni, doufám že se pomocí této stránky konečně rozumně dohodneme, děkuji
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem.
Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Horno,
jak jsem byla informována, kolegové z oddělení péče o zákazníky vás kontaktovali s tím, abyste se dostavil na kteroukoli naši pobočku sepsat reklamaci, která bude následně posouzena. S sebou prosím nezapomeňte přinést veškeré podklady potřebné pro sepsání reklamace (kupní smlouvu, předávací protokol, 1 doklad totožnosti). Pokud možno, přineste s sebou i servisní zprávu o závadě (závadách), výrazně to urychlí vyřízení reklamace.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den to samozřejmě udělám jelikož jsem dal na reklamaci skoro vše a taky mi bylo vše zamítnuto, takže pro mě to byl výsledek 30 km jed na pobočku do Liberce tak podat reklamaci a jed domu dalších 30 km a to jsem udělal už několikrát jen abych se dozvěděl že se reklamace zamítá, ale je mi velice divné že 5 dnů po koupi kdy jsem ujel asi 200 km se rozbily všechny 4 vstřiky, jako by jste to měly načasování kdy se to poškodí protože jsem šlysel od všech co u vás koupily auto že se tohle děje normálně, takže nevím jak to brát já to vydim jako skrytou vadu o které mi nikdo nic neřekl právě z toho důvodu aby se auto prodalo, ano já bych ho koupil ale ne za 155000 Kč ale třeba za 125000 - 130000 Kč já se jen divím že se pak dokážete podívat na sebe do zrcadla, mám 2 letou dceru a přítelkyni a jsem studen, počítal jsem s nějakým servise např do 60000 ale ne že už za to dám 120000kč a pořad není konec poruch a pořád se z reklamací akorát dozvídám to samí že je to opotřebenim to je hezky ale tyhle slova mi nepomohou
Vážený pane Horno,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Reklamoval jste až po ujetí 8 300 km. Za uvedenou vadu tak společnost nenese odpovědnost.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Děkuji že jste na toto upozornila, reklamaci jsem na vstřiky podal když mělo vozidlo najeto 242 500km bohužel to nějakou dobu trvalo než se přišlo čím to je, vada vstřiků se projevovala už na 239 xxxkm, zde přikládám jako soubor jaké opravy mi byly v servisu nalezeny a u vás v aaa auto Liberec zamlčeny. Znovu podotýkám že s vadou Regulačního ventilu turba jste mi již vozidlo prodaly a před koupí mi bylo sděleno, že mám auto zavést do servisu aby mi zjistily závadu a vy mi jí pak proplatíte, bohužel se tak nestalo, nevím jak je to možné a proto vás prosím o vysvětlení, odpověď typu "vozidlo podléhá opotřebení atd." už jsem slyšel a proto vás jako inteligentní člověk žádám o inteligentní a smysluplnou odpověď. Děkuji. Důkazy na skryté vady budou v přiloženém souboru společně s protokoly o reklamaci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jste zakoupil ojetý a nikoli nový vůz, je potřeba počítat s potenciálními opravami. Pokud již byla závada na voze v době prodeje, pravděpodobně byla uvedena i v předávacím protokole a není tedy důvod, proč by společnost měla proplácet potenciální opravu. Společnost trvá na zamítnutí reklamace.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Hodnocení:
Komentář: Není co dále řešit pořad to stejné dokola, děkuji za váš čas, další vrak si z vašeho vrakobazaru už nekoupim, nashledanou