Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V provozovně O2 č.121- Příkopy pracovník pan H. provedl odstranění závady z telefonu č.602878111 /operátor O2) na č.608516747 zbytečnou výměnou karty a navíc neokopíroval tel.čísla z původní , na jejich ztrátu mě měl upozornit.( Jsem starobní důchodce)
Dodatečně jsem se vrátil do provozovny a žádal původní kartu zpět.Bohužel,nenašla se a to mě i zpochybnil že by na ni byl můj seznam telefonních čísel
Je skutečností, že jsem jako jedno řešení navrhl výměnu karty, jen mě oznámil, že to bude za 99 Kč.Jako odborník O2 zbytečnost výměny měl předpokládat. Když přesto závada nebyla odstraněna se ani neomluvil a na dotaz mi odpověděl,že mechanicky poškozena původní karta nebyla.
Má osobní reklamace v provozovně a předvolání vedoucího se neprovedla.
Vznikla mi škoda 99 Kč,které reklamuji a ztráta tel. čísel, které si nepamatuji.
Předložené telefony byly naprostém pořádku
Vznikla mi škoda 99 Kč,které reklamuji.
|
Tweet |
Způsobil-li zaměstnanec společnosti spotřebitelovi škodu, má spotřebitel právo žádat po společnosti náhradu této škody. Spotřebitel v takovém případě musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že tato škoda byla způsobena jednáním zaměstnance společnosti.
Hezký den,
velice se omlouvám, pokud ve vás komunikace ze strany pracovníka zanechala negativní dojem a pokud vám také nebyly poskytnuty veškeré potřebné informace.
Ztracená čísla z původní SIM pro vás bohužel zajistit nemám možnost, nicméně v rámci vstřícnosti a zachování dobrých obchodních vztahů nyní navyšuji váš kredit o 150 Kč, částku nad rámec poplatku 99 Kč berte, prosím, jako omluvu za přístup na prodejně.
Jestliže máte s vaši službou nějaké potíže, které měly být vyřešeny výměnou SIM, pak se na vše ráda podívám, požádám však o upřesnění, o co se konkrétně jedná.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Děkuji za zvýšení kreditu a omluvu. Byl jsem vždy spokojen se službami operátorem 02 a i nadále budu využívat se spokojenosti služeb O2
S pozdravem a přáním příjemných dnů
Ing.Svoboda
Od spotřebitele jsme obdrželi následující doplňující vyjádření k podané stížnosti.
8.8.2017 jsem podal stížnost, 15.8. mi odpověděla Vaše pracovnice paní Renáta Drastichová s omluvou a připsáním kreditu 150 Kč.
Bohužel, asi technickým nedopatřením jsem jej neobdržel. Dodatečně zaslat na tel.č. oznámené připsání kreditu 150 Kč
S pozdravem Ing.Svoboda
Hezký den,
kredit jsem vám skutečně dobila již 15.8.2017, jelikož však nejde o standardní dobití, ale o dobití manuální prostřednictvím našich systémů, neodchází ohledně něj SMS:
Nicméně i toto dobití je viditelné v aplikaci Moje O2 na www.mojeo2.cz, stačí se tam jen přihlásit a po rozkliknutí dlaždice s vaším telefonním číslem zvolit řádek Historie čerpání kreditu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Dobrý den,
paní Drastichová omlouvám se za moji nešikovnost ovládání mobilu. Zjistil jsem příjem zvýšeného kreditu o 150 Kč. Ale neodbornou manipulaci s telefonem snížení o 150 Kč za internet, který nevyužívám.
S pozdravem a přání hezkých dnů Ing. Svoboda"
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Hezký den,
nyní máte skutečně aktivní balíček 500 MB dat za 150 Kč, který je platný do 13.9.2017.
Pokud si budete přát pomoci s nějakým dalším nastavením, neváhejte mne kontaktovat zde www.o2guru.cz/guru. Zjednoduší to naši komunikaci a bude tak flexibilnější.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den paní Drastichová,
při snaze nainstalovat internet do mobilu jsem si omylem nainstaloval 14.8. službu O2 Balíček mob. internetu za 150 Kč a již od června Neomezené volání vč.základního připojení k internetu za 20 Kč, aniž bych mě v mobilu internet.V podstatě jsem
služby O2 nevyužíval.
Mohl bych reklamovat náhradu za nevyužívanou službu? Konečně 22.8.ve vaši provozovně
mně obě služby zrušily.
Děkuji. S pozdravem
Ing,Svoboda ,tel. 602878111
Hezký den,
je mi líto, ale vzhledem k tomu, že k aktivaci balíčku dat došlo na základě požadavku z vaši strany, není možné požadovat vrácení poplatku, i přestože nebyla služba využita.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Závada na telefonu byla odstraněna v servisu. Bohužel, ztracená čísla se mi dosud nepodařilo obnovit. S pozdravem Svoboda Ing.
Hezký den,
mrzí mne to, ale pokud dojde k výměně SIM, na které byly uložené jakékoliv kontakty či jiné data, pak není možné je z původní karty získat zpět.
Za vzniklé komplikace se velice omlouvám, v tomto vám však nedokážu pomoci.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ