Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#17362Neodbornost pracovníka O2 v odstranění nedostupnosti volajícího

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2017, před 7 lety

Pavel Svoboda

Znění stížnosti

V provozovně O2 č.121- Příkopy pracovník pan H. provedl odstranění závady z telefonu č.602878111 /operátor O2) na č.608516747 zbytečnou výměnou karty a navíc neokopíroval tel.čísla z původní , na jejich ztrátu mě měl upozornit.( Jsem starobní důchodce)
Dodatečně jsem se vrátil do provozovny a žádal původní kartu zpět.Bohužel,nenašla se a to mě i zpochybnil že by na ni byl můj seznam telefonních čísel
Je skutečností, že jsem jako jedno řešení navrhl výměnu karty, jen mě oznámil, že to bude za 99 Kč.Jako odborník O2 zbytečnost výměny měl předpokládat. Když přesto závada nebyla odstraněna se ani neomluvil a na dotaz mi odpověděl,že mechanicky poškozena původní karta nebyla.

Má osobní reklamace v provozovně a předvolání vedoucího se neprovedla.
Vznikla mi škoda 99 Kč,které reklamuji a ztráta tel. čísel, které si nepamatuji.


Produkt

Předložené telefony byly naprostém pořádku


Požadované řešení

Vznikla mi škoda 99 Kč,které reklamuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 12:55, před 7 lety

Způsobil-li zaměstnanec společnosti spotřebitelovi škodu, má spotřebitel právo žádat po společnosti náhradu této škody. Spotřebitel v takovém případě musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že tato škoda byla způsobena jednáním zaměstnance společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2017 16:48, před 7 lety

Hezký den,
velice se omlouvám, pokud ve vás komunikace ze strany pracovníka zanechala negativní dojem a pokud vám také nebyly poskytnuty veškeré potřebné informace.

Ztracená čísla z původní SIM pro vás bohužel zajistit nemám možnost, nicméně v rámci vstřícnosti a zachování dobrých obchodních vztahů nyní navyšuji váš kredit o 150 Kč, částku nad rámec poplatku 99 Kč berte, prosím, jako omluvu za přístup na prodejně.

Jestliže máte s vaši službou nějaké potíže, které měly být vyřešeny výměnou SIM, pak se na vše ráda podívám, požádám však o upřesnění, o co se konkrétně jedná.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2017 17:12, před 7 lety


Pavel Svoboda

Děkuji za zvýšení kreditu a omluvu. Byl jsem vždy spokojen se službami operátorem 02 a i nadále budu využívat se spokojenosti služeb O2
S pozdravem a přáním příjemných dnů
Ing.Svoboda

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2017 10:13, před 7 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující doplňující vyjádření k podané stížnosti.

8.8.2017 jsem podal stížnost, 15.8. mi odpověděla Vaše pracovnice paní Renáta Drastichová s omluvou a připsáním kreditu 150 Kč.

Bohužel, asi technickým nedopatřením jsem jej neobdržel. Dodatečně zaslat na tel.č. oznámené připsání kreditu 150 Kč

S pozdravem Ing.Svoboda

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2017 20:01, před 7 lety

Hezký den,
kredit jsem vám skutečně dobila již 15.8.2017, jelikož však nejde o standardní dobití, ale o dobití manuální prostřednictvím našich systémů, neodchází ohledně něj SMS:
Nicméně i toto dobití je viditelné v aplikaci Moje O2 na www.mojeo2.cz, stačí se tam jen přihlásit a po rozkliknutí dlaždice s vaším telefonním číslem zvolit řádek Historie čerpání kreditu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2017 09:36, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Dobrý den,
paní Drastichová omlouvám se za moji nešikovnost ovládání mobilu. Zjistil jsem příjem zvýšeného kreditu o 150 Kč. Ale neodbornou manipulaci s telefonem snížení o 150 Kč za internet, který nevyužívám.
S pozdravem a přání hezkých dnů Ing. Svoboda"

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2017 07:28, před 7 lety

Hezký den,
nyní máte skutečně aktivní balíček 500 MB dat za 150 Kč, který je platný do 13.9.2017.
Pokud si budete přát pomoci s nějakým dalším nastavením, neváhejte mne kontaktovat zde www.o2guru.cz/guru. Zjednoduší to naši komunikaci a bude tak flexibilnější.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2017 18:27, před 7 lety


Pavel Svoboda

Dobrý den paní Drastichová,
při snaze nainstalovat internet do mobilu jsem si omylem nainstaloval 14.8. službu O2 Balíček mob. internetu za 150 Kč a již od června Neomezené volání vč.základního připojení k internetu za 20 Kč, aniž bych mě v mobilu internet.V podstatě jsem
služby O2 nevyužíval.
Mohl bych reklamovat náhradu za nevyužívanou službu? Konečně 22.8.ve vaši provozovně
mně obě služby zrušily.
Děkuji. S pozdravem
Ing,Svoboda ,tel. 602878111

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2017 12:35, před 7 lety

Hezký den,
je mi líto, ale vzhledem k tomu, že k aktivaci balíčku dat došlo na základě požadavku z vaši strany, není možné požadovat vrácení poplatku, i přestože nebyla služba využita.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 08:54, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.9.2017 14:56, před 7 lety


Pavel Svoboda

Závada na telefonu byla odstraněna v servisu. Bohužel, ztracená čísla se mi dosud nepodařilo obnovit. S pozdravem Svoboda Ing.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2017 17:27, před 7 lety

Hezký den,
mrzí mne to, ale pokud dojde k výměně SIM, na které byly uložené jakékoliv kontakty či jiné data, pak není možné je z původní karty získat zpět.
Za vzniklé komplikace se velice omlouvám, v tomto vám však nedokážu pomoci.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.