Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
V průběhu mixování se tekutina zahŕála na vysokou teplotu a po ukončení mixování se uvolnil hlavní závit mixéru a tekutina mi opařila obličej, krk a pravé okoV důsledku úrazu jsem byla v dlohodobé PN, oko dosud není zahojené, mixér byl nový, cena 4.990,-Kč.
Vysokorychlostní mixér.
Prosím o radu, jak postupovat.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány a které se dají od věci očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může uplatnit reklamaci u osoby, u které věc zakoupila. Pokud byla spotřebitelce kvůli vadě výrobku (za předpokladu, že jej spotřebitelka užívala v souladu s návodem) způsobena újma na zdraví převyšující 500 EUR, může spotřebitelka žádat pro prodávajícím přiměřené zadostiučinění. Společně s prodávajícím je za způsobenou újmu odpovědný ten, kdo výrobek nebo jeho součást vyrobil, vytěžil, vypěstoval nebo jinak získal, a společně a nerozdílně s ním i ten, kdo výrobek nebo jeho část označil svým jménem, ochrannou známkou nebo jiným způsobem, a ten, kdo výrobek dovezl za účelem jeho uvedení na trh v rámci svého podnikání.
Zákaznice nezakoupila výrobek u naší společnosti, ale v síti řetězce Datart.
Je potřeba, aby se s reklamací obrátila prioritně na prodejce, kde výrobek zakoupila.
Obecně v tomto typu mixeru, dle manuálu, se mohou mixovat studené nebo vlažné suroviny. I přes vysoké otáčky tohoto mixeru, za 1.min. mixování, se vlažné ingredience neohřejí na nebezpečnou teplotu.
Pokud zákaznice postupovala v souladu s manuálem - nemohlo dojít o opaření horkou tekutinou.
Beranová Kateřina - zákaznický servis
Výrobek vykazuje vadu, neboť se přehřál, ale nevypnul, ačkoliv manuál uvádí, že má tepelnou pojistku.
Vzhledem k výše uvedenému byla stížnost přeřazena na společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. Spotřebitelce doporučujeme, aby uplatnila reklamaci. Prokáže-li se, že byl výrobek vadný, má možnost žádat náhradu újmy, která spotřebitelce vznikla.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.