Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Jen v krátkosti, ale očekávám v co nejkratší době reakci, jelikož moje trpělivost s partnerem České pošty v obci Mochov už došla.
Na základě on-line sledování zásilek mi byla doručována zásilka dne 3.8.2017, kde u popisu je napsáno "adresát nezastižen". Ten den byli doma 3 dospělé osoby....žeby všichni byli stejně slepý a hluchý a neviděli, neslyšeli poštovní doručovatelku?
Následně dle popisu byla zásilka uložena na poště Mochov, také 3.8.2017.
(pokud poštovní doručovatel uvedl "adresát nezastižen", kde byla výzva k vyzvednutí?
Dne 4.8.2017 je zveřejněný údaj " zásilka převzata", proto se ptám : KÝM?
Do dnešního dne 8.8.2017 jsem poštu urgoval a pravidelně navštěvoval s jedinou otázkou: Prosím nemám tady náhodou zásilku? Pokaždé stejná odpověď: Ne, nemáte tady nic. Zajímalo mně to, protože odesílatel mně informoval o odeslání, což také doložil.
Najednou dnes se objevila ve schránce výzva o uložení zásilky s datumem 3.8.2017 na poště Mochov. Samozřejmě jsem pro zásilku šel. Výzvy v ruce a paní za přepážkou mi řekne že tam nic nemám? Tak pardon, ale co je tohle za nehorázný bordel ???
Takže:
a) Kde byla (je) zásilka do teď?
b) Jak to, že byla vyzvednuta a kým?
c) Jak to, že poštovní doručovatel nevložil výzvu již 3.8 do poštovní schránky?
3 jednoduché otázky na které bych prosil jasné odpovědi.
A jen na okraj, i když se jedná o závažnou věc:
Jak to že poštovní doručovatel podepisuje doporučené zásilky a ne jen listovní za adresáty a vkládá je do poštovních schránek? (ne jen moje zkušenost)
Dle popisu doručovací pošty myslím že pro Vás nebude problém zjistit o jakého doručovatele (doručovatelku) se jedná. Chápu že tato provese není jednoduchá, ale pokud to nekoho nebaví, má jiné možnosti a dělat to nemusí.
Nicméně, pošta Mochov celkově...stálo by za uvážení zrušit ji jako nadbytečnou. Takový bordel jsem ve svém životě teda opravdu nezažil. Moje zásilka je důležitá, proto upozorňuji, že v případě převzetí (pokud se vůbec ke mně dostane) zjistím, že se zásilkou bylo jakkoliv manipulováno (jako tomu už bylo několikrát, ale neřešil jsem to prozatím) je toto počínání České pošty na podání žaloby.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti a očekávám rychlou odpověď.
S pozdravem Lubomír Volf
zásilka RR do vlastních rukou - důležitá
Řešení popsáno v stížnosti a doručovatelka? Nemám slov, ale nemá na této pozici co dělat
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.