Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, jmenuji se Petra Sous. Manžel měl havárku s vozidlem, které je vedené na moje jméno. Pojištěný který v původní zprávě o havárii podepsal
popis situace kdy jel (couval) s vozidlem a poškozený za ním stál. Později tvrdil, že se tak nestalo. Z těchto důvodů pojišťovna krátila plnění a přistoupila k odečtu za spoluzavinění na 5O%. S tímto jsme nesouhlasili.
Do dnešního dne pojišťovna na naše stanovisko nereagovala a nechala stav spoluzavinění na 50%.
Zde je dopis, který jsme bezprostředně po oznámení o spoluzavinění, posílali pojišťovně s plným popisem události :
--------------------------------------------------------------------------
Dne 19.6.2017 v 11 hodin projížděl řidič vozidla Ford Fusion RZ 8B89785 obcí Klentnice.
V nepřehledné zatáčce, se zákazem předjíždění, plnou čárou, před Fordem zastavilo vozidlo Avia RZ 2H36037. Řidič Fordu zastavil za vozidlem Avia a čekal na odjetí vozidla Avia. Z důvodů zákazu předjíždění vozidlo neobjel. Vozidlo Avia začalo bez výstrahy couvat. Řidič Fordu použil zvukové znamení, troubení, Řidič Avie nereagoval a nacouval do vozidla Ford. Po nárazu řidič Avie okamžitě popojel dopředu. Při vystoupení z vozidla Avie, se řidič omlouval, že Ford neviděl a že se s řidičem Fordu finančně vyrovná, hlavně bez přítomnosti policie. Jelikož je řidič Fordu cizinec s trvalým pobytem v české republice a neovládá plně český jazyk, odmítl vyrovnání. Přivolal mne svého tchána Vlastimila Nečase. Okamžitě jsem jel na místo nehody. Po zjištění situace jsem osobně volal na policii, kde jsem celý incident nahlásil. Policie mi zdělila, že pokud se nejedná o škodu větší než 100 tisíc, tak nebude událost řešit.
Zahájili jsme sepisování záznamu o dopravní nehodě. Řidič Avie se telefonicky s někým radil.
I když na počátku přiznal, že chtěl zacouvat na parkoviště a Ford neviděl. I na záznamu potvrdil, že Ford stál a Avie vjížděla na parkoviště.Po telefonátu začal tvrdit, že nejel, že pouze zařadil zpátečku a že do něho asi narazil řidič Fordu. Pokud by to tak bylo, musela by být škoda na Fordu podstatně vyšší a určitě by byly viditelné brzdné stopy, které nejsou, jak je patrné z fotodokumentace, kterou jsme Vám poslali jako další přílohu k události.
Toliko ke škodní události ze dne 19.6.2017.
V případě požadavku dalších informaci mne prosím kontaktujte na této meilové adrese.
Jednám na základě plné moci, která Vám již byla taky doručena.
Jsem s pozdravem
V Perné 28.6.2017 Vlastimil Nečas
----------------------------------------------------------------------
Děkuji za Vaše posouzení a vyjádření.
Přeji hezký den Petra Sous.
Plnění z povinného ručení
Uznání 100% zavinění pojištěného a vyplacení plnění v plné výši.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s likvidací pojistné události nesouhlasí, měla by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu. Inspiraci je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.dtest.cz/clanek-3309/nesouhlas-s-kracenim-pojistneho-plneni-z-povinneho-ruceni.
Nebude-li spotřebitelka se svou argumentací úspěšná nebo nebude-li společnost reagovat, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.