Společnost


InSport Morava, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1737Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2013, před 11 lety

Andrea Antošová

Znění stížnosti

Dne 29.10.2013 jsem uplatňovala reklamaci na boty značky Adidas zakoupené dne 6.7.2013 v prodejně InSport Morava s.r.o. v Dubňanech, Hodonínská 107. Popis závady zněl Vytrhávání bot od podrážky. S průběhem reklamace nejsem spokojená z několika důvodů.

Reklamační lhůta je ze zákona daná 30 dnů. Nebýt toho, že jsem se sama začala aktivně zajímat o průběh reklamace 5.12.2013, zřejmě bych se o výsledku ani nedozvěděla. Další věc, která mě roztrpčila byla ta, že při uplatňování reklamace mě prodavačka přislíbila, že budu kontaktována hned, jak se reklamace vyřídí. Toto se však nestalo, sama jsem musela prodejnu oslovit.

Z výsledku reklamačního řízení:

1/ zákazník neuplatnil reklamaci včas - závada vznikla téměř současně, s odstupem pár dnů, nešlo o závadu, se kterou by se dalo výrobek používat dlouhodobě ( vzhledem ke stavu bot nelze používat boty, do kterých zejména v podzimním období teče)

2/ důsledky opotřebování během užívání - nedomnívám se, že boty značky Adidas mají být uchovány v krabici a používat je jen vyjímečně, dle mého názoru jsou to boty určené pro každodenní užívání

3/ záruční lhůtu nelze zaměňovat se životností obuvi - tento bod považuji za naprosto irelevantní. Vzhledem k tomu, že boty byly používány cca dva měsíce, nemyslím, že značková obuv má životnost pouze uvedenou dobu. To příště kdokoli může zakoupit boty na tržišti a ne ve značkové prodejně.


Produkt

Boty Adidas Stan Smith 2


Požadované řešení

Výměna zboží, event. vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 14:17, před 11 lety

Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě, že se tak nestane, včetně informování spotřebitele o vyřízení reklamace, má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Zároveň je prodejce povinný zamítnutí reklamace písemně odůvodnit. Je pravdou, že životnost se uvádí především u výrobků jako jsou baterie nebo žárovky. V případě,že je spor o příčinu závady, je možné kontaktovaz odborníka, který by vypracoval znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.1.2014 22:50, před 11 lety


Andrea Antošová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc a podporu, zástupci firmy mě kontaktovali s omluvou a sdělením, že mi budou peníze vráceny.