Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17372Neinformování zákazníka, lež

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2017, před 7 lety

Daniela Kabíčková

Znění stížnosti

Dne 2.8.2017 jsem objednávala lednici, která mi měla být dodána 4.8.2017. Vzala jsem si proto dovolenou, vyklidila starou lednici den předem a čekala kdy mi dají vědět, celé dopoledne se nikdo neozval, odpoledne jsem volala na infolinku, kde mi bylo řečeno, že společnosti vypadlo auto, které mělo zásilku dodat a nemá ji kdo doručit, přeložila jsem tedy dodání na 8.8.2017, vzala si opět dovolenou a celé dopoledne žádná zpráva. Volala jsem tedy opět na infolinku, kde mi bylo řečeno, že zboží má porušený obal, žádala jsem i tak o dodání, načež jsem si vzala číslo na depo za Prahou a volala tam, nikdo to nezvedal, tak jsem volala zpět na infolinku, aby tam zkoušeli volat a že to zboží chci v ten den. Po nějaké době mi tedy volal přímo vedoucí s tím, že dodání v ten den není možné, že byl na dovolené a že se snad zboží už pokoušeli doručit (?? Jak když neměli v pátek auto??) Chtěla jsem aby si sehnal koho chce, ale že to zboží už potřebuju, po dlouhé debatě mi bylo řečeno, že prověří tedy jestli lze dodat hned další den ráno. Po chvilce volal zpět, že si řidič lednici naložil, ale nevzal si k tomu žádné doklady a proto mu nadiktoval částku dobírky. Dal mi na něj i číslo, abych se s ním domluvila na dodání. Toto opravdu už není možné. Zkazilo se mi 5kg masa, ztratila jsem skoro dva dny dovolené a to jen proto, že je společnost Geis neschopná, má bordel v systému a jejich zaměstnanci musí v pátek končit asi brzy, aby si skočili na koupák. Všude jinde je vždy zajištěno náhradní vozidlo, když se cokoli stane...tak mi prosím příště nelžete!


Produkt

Chladnička BEKO RCSA300K21W


Požadované řešení

Finanční náhrada za ztracenou dovolenou, vrácení zaplaceného dopravného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2017 16:56, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající (pokud spotřebitelka zvolila jednu z možností prodávajícím nabízené dopravy), protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:20, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.