Společnost


Jan Bradáč

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17375Oakley Misink link Golf

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2017, před 7 lety

Jakub Fabišovský

Znění stížnosti

U tohoto pána jsem zakoupil brýle. Objednávku jsem dělal přes email jelikož zboží nebylo na stránkách.
Zboží mi bylo dodáno, ale rád bych ho vrátil / vyměnil za jiné - Skla jsou příliž světlá. K dodanému zboží jsem neobdžel fakturu. Na dotaz zda Brýlemohu vrátit mi bylo řečeno že ne. A dale take, že pan Bradáč již živnost ukončil. Na stránkách jsem sice informaci našel v rohu až poté. Jak dale postupovat.


Produkt

Oakley mising link brýle


Požadované řešení

Vrácení zboží. Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2017 16:48, před 7 lety

Obecně platí, že právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů je v případě smluv uzavřených distančním způsobem proto, aby došlo k odstranění znevýhodnění, které spotřebitel má z toho důvodu, že si zboží nemohl prohlédnout v kamenném obchodě. Distančním způsobem znamená za použití prostředků komunikace na dálku. Prostředkem komunikace na dálku se rozumí i výměna elektronické pošty. Dle údajů z veřejné části živnostenského rejstříku bylo přerušení provozování živnosti oznámeno podnikatelem: od 27.02.2017 do 09.07.2017.

Pokutu až do výše 10 000,- Kč je živnostenský úřad povinen uložit podnikateli, který oznámil přerušení provozování živnosti a začal živnost opětovně provozovat před uplynutím doby, na kterou bylo provozování živnosti přerušeno, aniž by oznámil tuto skutečnost předem písemně živnostenskému úřadu.

Zákon však pamatuje na celou řadu výjimek z práva na odstoupení. Odstoupení nelze užít zejména, jde-li o zboží upravené podle přání spotřebitele. Jedná se o takové zboží, které není prefabrikováno a které je vyrobeno na základě individuálního výběru nebo rozhodnutí spotřebitele, přičemž obě podmínky musí být splněny zároveň.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2017 18:27, před 7 lety

K pánovi JF,

Živnost jsem měl pozastavenou a eshop nefunguje, občas někomu něco seženu, když potřebuje a na to živnosti nepotřebuji. Neprofituji na tom, což dokládám v přílohách, kde je faktura za zaplacené zboží, náklad na poštu, ta byla v ceně 3100,-

Jdeme tedy počítat:
2780,- nákup brýlí
112,- pošta balík do ruky
200,- kč práce s objednávkou, internet, amortizace, jízda vozem na poštu atd. - a to jsem při zdi!
3092,- kč celkem z mé strany.

čili jsem pro tohoto pána činil v dobré vůli umožnit nosit značku Oakley (on i jeho další příbuzní dříve kupovali hodně), to snad žádný zákon nezakazuje, dokonce umožňuje do určité míry si přivydělávat i bez živnosti.

Ovšem i přesto jsem tomuto pánovi jeho částku vrátil, jelikož nemám čas řešit lidi takového charakteru!!

Očekávám tedy, že brýle pošle obratem zpět v neporušeném stavu, jinak se budu muset já obrátit s žádostí o pomoc.

JB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.8.2017 18:39, před 7 lety


Jakub Fabišovský

Dekuji pripad vyresen k me spokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.