Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:713
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#17376Neuznaná reklamace Volkswagen Passat 2.0 TDI,125KW ,BMR, RZ: 3SP 2730

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2017, před 7 lety

Miloš Mach

Znění stížnosti

Dne 20.7.2017 jsme zakoupili v Kladně vůz Volkswagen Passat 3C5, 2.0 TDI, 125 kW. Zkušební jízda nevykazovala žádné vady. Jeli jsme tedy s vozem domů 185 km. Než jsme dojeli domů, tak zbývalo cca 15 km, najednou se ozvalo pípnutí-nedostatek chladící kapaliny.Koupil jsem chladící kapalinu a dolil jsem ji.předpokládal jsem se že auto dlouho stálo.Jenže druhý den cca 30 km opět a navíc nás to nechalo v Polsku protože elektrická ruční brzda neotevřela a kolo bylo zabržděné, tak jsem to hlásil na AAA auto jako reklamaci na podezření na prasklou hlavu válců nebo těsnění a vadný motorek brzdy a vadný tlumič.Bylo mi řečeno ať udělám prohlídku a donesu to na pobočku.Prohlídka proběhla, zjištění bylo takové: Pravý zadní tlumič nemá žádné tlumicí účinky, dále 20 chyb na diagnostice a do toho mi řekli že to je určitě hlava nebo těsnění, protože to tlakuje vodu zpět do nádobky, takže prodejce to věděl.Věděl jsem dopředu podle recenzí,že reklamaci zamítnou.Znění zamítnutí:
Kupující byl seznámen se stavem vozu a k jeho počtu ujetým kilometrům.Nejsou vady za které prodávající odpovídá proto byla reklamace zamítnuta.Já nebyl seznámen, že je prasklá hlava a určitě to není normální stav. Oprava cca 60-70 tisíc podle automechanika.Je to skrytá vada, kterou nešlo odhalit při prodeji vozidla.Navíc jsem platil pojištění Carlife na 24 měsíců a určitě to tak nenechám.


Produkt

RZ: 3SP 2730 ,Volkswagen Passat 3C5,2.0 TDI,125 kW


Požadované řešení

Oprava auta,výměna vozu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2017 16:02, před 7 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem.

Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2017 11:34, před 7 lety

Vážený pane Machu,
mám informaci, že je věc v řešení a kolegové se s Vámi brzy spojí ohledně výsledku Vaší reklamace. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2017 09:51, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 11:32, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.