Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17378Podvodné jednání - předražená cena vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2017, před 7 lety

Jana Švédová

Znění stížnosti

Dobrý den,
30.7.2017 jsem si přes viagogo zakoupila 2ks vstupenek na Royal koncert 16.12.2017 Tip SporArena Praha, Sary Brightman..při zadávání objednávky byla uvedena cena 1.190,-Kč/za 1ks vstupenky, po zadání požadovaných údajů k platební bráně mi byla stržena částka 4.766,-Kč !!! 31.7.2017 mi byly na email zaslány elektronické vstupenky na kterých je uvedena cena za jednu 990,-Kč...! Jsem přesvědčena, že se jedná ze strany prodávající společnosti
o vědomé podvodné jednání a klamání spotřebitele.


Produkt

viagogo Milý uživateli Jana, Děkujeme, že jste si na naší burze koupili vstupenky na Sarah Brightman. Vaše vstupenky jsou připravené ke stažení. Stáhněte si své vstupenky a vytiskněte si je. DŮLEŽITÉ:Tento email NENÍ vstupenka na akci. Hned jak si vstupenky stáhnete, tak si je překontrolujte. Kdyby se vám něco nezdálo, okamžitě nás kontaktujte. Informace o akci Číslo objednávky: 13449893 Akce: Sarah Brightman Vstupenka/y: Sekce 409 , Řada , (2 Vstupenka/y) Poznámky: Místo konání: Tipsport Arena (Tesla Arena) Datum: 16 prosince 2017, 20:00 Informace o objednávce Způsob platby: Mastercard: ************1600 Počet vstupenek: 2 Cena za vstupenku: CZK1758.00 Celková cena vstupenek: CZK3516.00 Rezervační poplatek: CZK1000.00 Manipulační poplatek: CZK40.00 DPH: CZK210.00 Úprava: -CZK0.00 Celkem k úhradě: CZK4766.00 Pěkně si tu akci užijte a jestli máte chuť zase na nějakou další, podívejte se na nejnovější populární vstupenky na viagogo.


Požadované řešení

Źádám vrácení celé stržené částky ve prospěch mého účtu a odstranění všech
mých údajů z databáze společnosti viagogo AG


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2017 15:47, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:21, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.