Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17387Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2017, před 7 lety

Zuzana Hlívová

Znění stížnosti

Vlastnila jsem jsem byt. Začátkem roku jsem ho prodala. Ale kvůli velice vážným osobním problémům už jsem neřešila odhlášení energií. Očekávala jsem, že noví majitelé si energie sami přepíší na sebe. Po pár měsících jsem náhodně zjistila, že mám dluh u ČEZ a začala jsem zjišťovat, kde jsem co zapomněla. Došla až k prodanému bytu, kde energie byly stále psané na mě. Vzhledem k složitosti mé osobní situace, jsem zaslala výpovědi, plné moci i předávací protokol podepsaný ode mě i nových majitelů mailem na cez@cez.cz. Vše se začalo řešit, ale stále mi psali, že jim chybí některý z dokumentů, který už jsem jim odesílala. Když už konečně zaslali konečné vyúčtování, nafakturovali mi částku až ke dni odpisu/demontáže elektroměru. Podle stavu na měřidlu. Napsala jsem reklamaci, že s touto částkou rozhodně nesouhlasím a žádám o vyúčtování podle zaslaných dokumentů. Reklamaci zamítli s tím, že je vše v pořádku. Poslala jsem novou reklamaci i s výpisem z katastru, podle kterého mi byt už 5 měsíců nepatří a energie neodebírám. Reklamaci zamítli znovu s tím, že z jejich pohledu je neoprávněná a vyúčtování je v pořádku a konečné a musím tedy zaplatit. Další reklamace už prý řešit nebudou.


Požadované řešení

Vyúčtování dle mnou zaslaných dokumentů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 14:24, před 7 lety

V případě, že reklamace byla zamítnuta a spotřebitelka s tím nesouhlasí, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.