Společnost


Ralen group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17388Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2017, před 7 lety

Kristýna Klímová

Znění stížnosti

Zdravím,

Před rokem jsem si objednala voděodolný telefon Sony Z3. Loňské léto voděodlnost bez problému, minulý týden jsem telefon namočila jen na minutu a to ve chvíli, kdy jsem nedobrovolně skončila v bazénu. Jelikož je telefon ještě v záruce, ráda bych se nějak spojila s firmou a poslala telefon na reklamaci - sídlo firmy co jsem se dle recenzí dozvěděla prý neexistuje, na email, co jsem posílala již v dubnu (v té době mi začal zlobit reproduktor) do dnes nikdo neodpověděl, telefon je nedostupný a taktéž webové stránky s reklamačním protoklem - zkoušela jsem otevřít na různých zařízeních i IP adresách, ale nikde se mi to nepodařilo.

Nevím tedy, na jakou adresu zkusit zboží na reklamaci poslat, kde vzít reklamační protokol, a kam psát/volat, když se nebude nic dít?


Požadované řešení

Vyreklamovat zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 15:02, před 7 lety

Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele může spotřebitelka uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Dle údajů zapsaných v obchodním rejstříku je sídlo společnosti následující:
Chudenická 1058/32, Hostivař, 102 00 Praha 10.

Odmítá-li prodávající přijmout reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že obchodník porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.