Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Byla objednana montaz kuchini,dostali jsme i papir,gde bylo napsano datum montaze...Jen ze nikdo ne dorazil ...Ikea nam nabidnula dalsi datum montaze,a to az za mesic.Doma mame armagedon,varit ani prat nemame motnost,dve deti...hruza...!!!
Spatne objednana montaz
Zadne
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (montáž kuchyně). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky.
Bohužel se nám nepodařilo dohledat reklamaci, ani objednávku. Prosíme zákaznici o sdělení objednávky, pokud montáž stále nebyla dořešena. děkujeme IKEA Česká republika s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.