Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17391Řidič kouří za jízdy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2017, před 7 lety

Nikola Elmerová

Znění stížnosti

Jely jsme dne 10.8.2017 v 10:05 autobusem spoj 308,linka 512434 ze stanice Hřensko,Mezná do Děčín,hl.n. a pan řidič Pavel Tarant si za jízdy v autobuse zapálil cigaretu, a jelikož je v autobuse klimatizace nemohly jsme mít otevřená okénka a cigaretový kouř se šířil autobusem. Bylo tam nedýchatelno. Pro nekuřáky a malé děti je toto opravdu nepřijatelná situace.


Požadované řešení

Pokárání řidiče a výzva, aby se podobná situace neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 12:28, před 7 lety

Dle zákona ze dne 19. ledna 2017 o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, konkrétně ustanovení § 8 odst. 1 písm. d) tohoto zákona se zakazuje kouřit mimo jiné v dopravním prostředku veřejné dopravy.

Zjistí-li provozovatel dopravního prostředku veřejné dopravy porušení tohoto zákazu, je povinen osobu, která nedodržuje zákaz kouření nebo zákaz používání elektronické cigarety, vyzvat, aby v tomto jednání nepokračovala nebo aby prostor opustila. Tato osoba je povinna výzvy uposlechnout.

Nedodržuje-li osoba zákaz kouření v místech uvedených v § 8 odst. 1 zákona, a to ani po výzvě provozovatele (dopravní společnosti), aby v tomto jednání nepokračovala nebo aby prostor opustila, je provozovatel oprávněn požádat obecní policii, nebo Policii České republiky o zákrok směřující k dodržení zákazu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:23, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.