Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 3.8.2017 mi bylo dorucena zasilka, kterou jsem koupila pres internet z Ikea Zlicin. Komoda, 2 nocni stolky a tv stolek.
Dva mladici vynaseli zbozi do domu jeden z nich me informoval, ze to bude celkem 7 krabic. Druhy mladik prinesl 6tou krabici a chtel podpis.Zeptala jsem se kde je ta sedma tvrdil mi, ze tou sedmou se mysli jako celkova objednavka. Nekontrovala jsem to, verila jsem mu jako ze pracovnik, ktery pro Ikea pracuje a dovazi zbozi musi tohle vedet. Jakou chybu jsem udelala az kdyz jsme o vikendu davali veci dohromady.TV stolek v poradku, nocni stolky v poradku, ale komoda, ktera mela mit 3 krabice byly jen dve takze mi ted chybi hlavni a bocni desky a vrchni desky od vetsich spodnich zasuvek, tedy krabice oznacena c.3.
Volala jsem do spolecnosti bylo mi navrhnuto podat stiznost a rekli mi, ze do 3 dnu nekdo zavola. Nezavolal. Volala jsem ja, bylo mi sdeleno, ze mam pockat. Dalsi den mi prisel email se zamitnutim reklamace kvuli me nepozornosti.
Volala jsem na cislo, ze ktereho mi volali toho dne mladici, kteri vse dovazeli. Pan Pospisil, ktery tam kratce pracuje mi vysvetlil, ze se tam stridaji a , ze to nebyl on , ktery to dovazel a ze mi telefon na dopravce na nadrizeneho. Telefon byl pouze do zakaznickeho centra kde mi bylo sdeleno, ze telefon na dopravu mi dat nemuzou a mam se odvolat.
komoda Hemnes 8 zasuvek bile moridlo Číslo artiklu: 102.392.80, 160x96, cislo chybejici krabice 873164496
Opravdu ocekavam, ze mi bude chybejici krabice dorucena. Komoda ktera stala 5490 korun mi bude k nicemu a v Ikea musi prebyvat to je logicke, jinak bych si nestezovala.
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Hodnocení:
Komentář: Dne 14.8. jsem zajela do reklamaci na Zlicine vyridit radsi vse osobne. Netrvalo dlouho a odjizdela jsem zpet i s chybejici krabici c.3.
Rada pro ostatni ale i pro me do budoucna. Vse kontrolovat sama podle cisel a pokud to nesedi nic nepodepsat.
Ikea by mohla sve dopravce lepe vyskolit, pokud by prosli se zakaznikem podle cisel a kusu co privezli, predeslo by se zbytecnemu stresu, volani a vyrizovani vsech zucastnenych.
Jinak palec nahoru pro pana Jaromira z reklamaci, klidny profesionalni fajn clovek. Dekuju