Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tímto podávám stížnost na spol. PCS Agency,která má vracet vstupné z neuskutečněneho koncertu si.Elan,dne 30.6.2017 v Českých Budějovicích.Tato spol.mlzi tím,že (údajně podává žalobu na další spol.,které uhradila nějaké zálohy)což zřejmě není pravda a přehazuje zodpovědnost na jiné.Kdyz jsem kontaktoval tuto spol.,nejprve emailem ,zpráva byla nedoručitelna a poté telefonicky,bylo mi sděleno,že vstupné bude vráceno po 25.7.2017 na pobočce Tipsportu.Samozrejme se tak nestalo a na následně telefonáty ani SMS nereagují,ačkoli s tohoto telefonu se čile telefonuje,tudíž v provozu je.Navrhuji ostatním,kteří mají stejnou zkušenost,podat na tuto spol. hromadnou žalobu.Kontakt:702646269.Volejte!!!
Žádám o vrácení vstupného 960 Kč.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Další informace ohledně zrušené kulturní akce je možné vyhledat na webové stránce:
https://www.ticketportal.cz/Article/4781
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.