Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17395Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2017, před 7 lety

Bohuslav Chlubna

Znění stížnosti

Společnost Be2 nenabízí jednoduchou možnost zrušení premium členství, obrátil jsem se tedy na ně emailem a čekám na vyjádření. V podmínkách mají psáno, že je to možné do 14ti dní od zaplacení.
Status členství:

VIP člen, 1 měsíc členství
Členství jste si zakoupili dne 9. 8. 2017. Pouze jako Premium člen můžete naplno využívat náš servis a získat plnou podporu při hledání toho pravého partnera. V zájmu úpravy Vašeho předplatného prosím klikněte zde.

Tudíž momentálně je to první den od zaplacení, kdy jsem zjistil, že seznamka nenabízí uváděný počet aktivních uživatelů, okamžitě jsem se tedy rozhodl členství zrušit emailem, přikládám níže.

Dobrý den,
posílám výpověď smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě uzavřené se společností Be2 z důvodu nespokojenosti s Premium službou. Na seznamce je nedostatečný počet uživatelů a u většiny je stejná fotografie, pouze s jiným uvedeným věkem. Dále mám nastavené filtry přímo na věk a přesto mi seznamka doporučuje 40+ i 50+.

Odstupuji tedy od smlouvy a prosím o zrušení Premium členství. Profil je možné úplně smazat, nadále již tyto stránky nebudu používat.

Internetovou platbu na kartě jsem ihned zablokoval, tudíž by již neměla odejít žádná další platba. Tuto výpověď rovnou postupuji i redakci D-testu kvůli případným nesrovnalostem.



Děkuji a prosím o včasnou odpověď.


S pozdravem

Bohuslav Chlubna.



PS:

Ve všeobecných podmínkách je toto:

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.


Produkt

Be2.cz


Požadované řešení

Vypovězení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 17:41, před 7 lety

Smlouvu byla uzavřena po internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2017 14:45, před 7 lety

ID: UMDQAD60


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací byl již případ vyřešen/ uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.8.2017 15:20, před 7 lety


Bohuslav Chlubna

Hodnocení:

Komentář: Stížnost byla nakonec vyřešena během pár dní a členství zrušeno. Jsem rád, že se vše podařilo emailem a nebylo třeba posílat fax do sídla společnosti v Lucembursku, tak jak mají uvedeno v podmínkách.
Se stránkami ale nadále spokojený nejsem, při zaplacení zkušebního období není jednoduchá možnost odhlášení. Zároveň je vidět spousta evidentně falešných profilů, stejná fotka je u více jmen s velmi rozdílným věkem. Podle kvality fotografie a počtu takových profilů je toto vytvořeno přímo společností. Naštěstí se vše vyřešilo k mojí spokojenosti, ale nadále již tento web používat nehodlám.
Děkuji dTestu za pomoc!