Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17397Zrušení účtu na internetové seznamce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2017, před 7 lety

Naďa Ranko

Znění stížnosti

Dobrý den, potřebuji zrušit účet na této pofidérní internetové seznamce be2, aby mi společnost nadále nestrhávala další platby za členství, o které nemám zájem. Snažila jsem se účet zrušit přímo v seznamce, ale je to jako začarovaný kruh, vždy mě formulář vrátí zpět na začátek nebo mi napíše, že je nutné nejprve zrušit premiové členství, ale odkáže na neexistující místo v informacích o profilu. Snažila jsem se zrušit členství mailem jako odpověď na jejich uvítací mail, ale jen odpověděli, že touto cestou to nelze, ale už opět nenapsali, jak to má člověk udělat. Podařilo se mi někde vyčíst, že možností zrušení je napsat doporučený dopis na sídlo společnosti do Lucemburska, ale to se mi vzhledem k tomu, že vše od registrace přes platbu a veškeré využívání služeb probíhá přes INTERNET trošku scifi, když se jedná o internetovou seznamku, aby to člověk nemohl přes internet také zrušit. 31. července mi sami bez mého souhlasu strhli z účtu platbu za další členství na tři měsíce. Ano, mají to v obchodních podmínkách, takže se proti tomu není možné pravděpodobně odvolat, ale seznamku už nechci nadále využívat, většina profilů je tam stejně falešných a částka 2 247 Kč je opravdu nepřiměřená. Chci se tedy zeptat, jakým způsobem mohu své členství okamžitě a nenávratně zrušit a zda je možné žádat vrácení poměrné části za nevyužité období. Děkuji a věřím, že mi pomůžete najít řešení, protože jsem z toho už docela zoufalá.


Produkt

internetová seznamka be2, nemožnost zrušení členství, automatické strhávání plateb za další období


Požadované řešení

Požaduji OKAMŽITÉ zrušení účtu na této seznamce, popř. vrácení poměrné části stržené částky za nevyužité období


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 17:14, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2017 15:03, před 7 lety

ID: CO7PAD10


Přejeme Vám dobrý den, paní Ranko.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo k dnešnímu dni zrušené. Vaše VIP členství je platné do 31.10.2017 a po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím přitom na paměti, že navrácení (části) uhrazeného členského poplatku není součástí VOP be2.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.8.2017 20:16, před 7 lety


Naďa Ranko

Snažím se smazat svůj profil,ovšem odpověď je opět jen odhlášení a přání k příští návštěvě,stále dokola,žádám o úplné zrušení účtu,ne jen VIP členství!!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 09:16, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2017 13:26, před 7 lety

ID: CO7PAD10


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Ranko.

Váš profil byl již definitivně vymazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2017 12:21, před 7 lety


Naďa Ranko

Děkuji Naďa Ranko

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.