Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, potřebuji zrušit účet na této pofidérní internetové seznamce be2, aby mi společnost nadále nestrhávala další platby za členství, o které nemám zájem. Snažila jsem se účet zrušit přímo v seznamce, ale je to jako začarovaný kruh, vždy mě formulář vrátí zpět na začátek nebo mi napíše, že je nutné nejprve zrušit premiové členství, ale odkáže na neexistující místo v informacích o profilu. Snažila jsem se zrušit členství mailem jako odpověď na jejich uvítací mail, ale jen odpověděli, že touto cestou to nelze, ale už opět nenapsali, jak to má člověk udělat. Podařilo se mi někde vyčíst, že možností zrušení je napsat doporučený dopis na sídlo společnosti do Lucemburska, ale to se mi vzhledem k tomu, že vše od registrace přes platbu a veškeré využívání služeb probíhá přes INTERNET trošku scifi, když se jedná o internetovou seznamku, aby to člověk nemohl přes internet také zrušit. 31. července mi sami bez mého souhlasu strhli z účtu platbu za další členství na tři měsíce. Ano, mají to v obchodních podmínkách, takže se proti tomu není možné pravděpodobně odvolat, ale seznamku už nechci nadále využívat, většina profilů je tam stejně falešných a částka 2 247 Kč je opravdu nepřiměřená. Chci se tedy zeptat, jakým způsobem mohu své členství okamžitě a nenávratně zrušit a zda je možné žádat vrácení poměrné části za nevyužité období. Děkuji a věřím, že mi pomůžete najít řešení, protože jsem z toho už docela zoufalá.
internetová seznamka be2, nemožnost zrušení členství, automatické strhávání plateb za další období
Požaduji OKAMŽITÉ zrušení účtu na této seznamce, popř. vrácení poměrné části stržené částky za nevyužité období
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CO7PAD10
Přejeme Vám dobrý den, paní Ranko.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo k dnešnímu dni zrušené. Vaše VIP členství je platné do 31.10.2017 a po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím přitom na paměti, že navrácení (části) uhrazeného členského poplatku není součástí VOP be2.
Děkujeme Vám.
Snažím se smazat svůj profil,ovšem odpověď je opět jen odhlášení a přání k příští návštěvě,stále dokola,žádám o úplné zrušení účtu,ne jen VIP členství!!!!!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: CO7PAD10
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Ranko.
Váš profil byl již definitivně vymazaný.
Děkuji Naďa Ranko