Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 6.7.2017 jsem se zaregistrovala na seznamce Be2 a zaplatila kartou VIP členství na jeden měsíc v částce 149 Kč. Po několika dnech se rozhodla podat výpověď, kterou jsou odeslala písemně doporučeně dne 17.7.2017 na adresu firmy. Dne 25.7.2017 mi do mejlu přišlo potvrzení o zrušení VIP členství. Po té jsem chtěla smazat svůj profil, ale toto není možné. I když postupuji přesně podle návodu, vždy mě to upozorní, že musím nejprve vypovědět členství. Stále mi chodí nabídky a účet se tváří jako aktivní.
I přesto, že jsem firmu mejlem přes zákaznický servis upozornila na tento problém , tak ze strany firmy není řešen a nebyla mi poskytnuta informace jak dále postupovat při smazání profilu. a také to, proč je na mém profilu stále aktivní členství, když už by mělo být dávno zrušeno.
Přihlašovací jméno Iva a mejlová adresa na seznamce je avi.zet@seznam.cz
Okamžité zrušení profilu i členství a potvrzení o této skutečnosti.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 4O5XKO68
Přejeme Vám dobrý den, paní Zetková.
Váš profil na be2 byl již vymazán - viz prosím komunikaci ze strany Zákaznického centra ze dne 11.08.2017.
Přejeme Vám hezký den.
Hodnocení: