Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17399Platba 4788,- jako překvapení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2017, před 7 lety

Magda Doležalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zadala jsem svůj email na seznamce Be2. Nikdy jsem jim nepotvrdila registrační email kliknutím na odkaz. Pak přišly nějaké nabídky, které jsem rozklikla. Potom byla nějaká nabídka 399,- na měsíc. Nikdy jsem nepotvrdila platbu 4788,- z mého účtu, která mi byla 7.8.2017 stržena! Dnes jsem to zjistila a nehodlám se nechat okrást. Napsat výpověď? První email mi přišel 4.8.2017. Je to neseriózní jednání! Kam a v jaké podobě mám výpověď mám výpověď poslat, abych příp. dostala část peněz zpět? Z jednoduchého výpočtu 4788/12=399 vyplývá, že jsem si zřejmě platila na celý rok dopředu. Ale nechápu, jak platba mohla proběhnout, pokud jsem nepotvrdila platbu 4788 kc?? Děkuji


Požadované řešení

Prosím o radu jak vypovědět a dostat peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 17:02, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2017 15:39, před 7 lety

Dobrý den, paní Doležalová,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na be2 registrovali,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.8.2017 19:41, před 7 lety


Magda Doležalová

Dobrý den, emailovou adresu vám sdělím soukromně, prosím o adresu emailu, kam můžu odeslat. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2017 13:37, před 7 lety

Dobrý den, paní Doležalová.

Zašlete prosím svou registrační emailovou adresu na adresu našeho Zákaznického centra: zakaznickyservis@be2.cz s uvedením informace, že se jedná o stížnost na stránce dTest,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2017 13:45, před 7 lety


Magda Doležalová

Dobrý den, kontakt jsem společnosti zaslala včetně výpovědi v zákonné lhůtě nejen emailem, ale také poštou. Dnes přišla reakce, že do 6-8 dnů budou peníze připsány zpět na účet.
Mnohokrát děkuji společnosti za pozitivní reakci a dTestu za cenné rady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.