Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zadala jsem svůj email na seznamce Be2. Nikdy jsem jim nepotvrdila registrační email kliknutím na odkaz. Pak přišly nějaké nabídky, které jsem rozklikla. Potom byla nějaká nabídka 399,- na měsíc. Nikdy jsem nepotvrdila platbu 4788,- z mého účtu, která mi byla 7.8.2017 stržena! Dnes jsem to zjistila a nehodlám se nechat okrást. Napsat výpověď? První email mi přišel 4.8.2017. Je to neseriózní jednání! Kam a v jaké podobě mám výpověď mám výpověď poslat, abych příp. dostala část peněz zpět? Z jednoduchého výpočtu 4788/12=399 vyplývá, že jsem si zřejmě platila na celý rok dopředu. Ale nechápu, jak platba mohla proběhnout, pokud jsem nepotvrdila platbu 4788 kc?? Děkuji
Prosím o radu jak vypovědět a dostat peníze zpět.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den, paní Doležalová,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na be2 registrovali,
děkujeme Vám.
Dobrý den, emailovou adresu vám sdělím soukromně, prosím o adresu emailu, kam můžu odeslat. Děkuji
Dobrý den, paní Doležalová.
Zašlete prosím svou registrační emailovou adresu na adresu našeho Zákaznického centra: zakaznickyservis@be2.cz s uvedením informace, že se jedná o stížnost na stránce dTest,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den, kontakt jsem společnosti zaslala včetně výpovědi v zákonné lhůtě nejen emailem, ale také poštou. Dnes přišla reakce, že do 6-8 dnů budou peníze připsány zpět na účet.
Mnohokrát děkuji společnosti za pozitivní reakci a dTestu za cenné rady.