Společnost


EIFFEL OPTIC, a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1740Výměna skel a tím ztráta stabilnosti brýlí na nose

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2013, před 11 lety

Miloslava Volfová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13.09.2013 jsem nechala v Optice „eiffel optic a.s.“ Foum Liberec, Soukenné náměstí 669/2a, 46001 Liberec vyměnit skla svých brýlí.

Firma vyměnila skla za požadovaná nová, nicméně se od té doby kýve levá stranice, protože nepasuje přesně do vrutového systému brýlí. Mé brýle jsou značky "fossil", bezobroučkové, nevrtané, proto je důležité, aby byly stranice správně do vrutů vsazeny.

Optiku jsem od té doby navštívila již dvakrát a požadovala opravu, protože se před výměnou skel žádné problémy s brýlemi nevyskytovaly. Firma si vždy ode mě brýle vzala a předala je technikovi na opravu, nicméně s žádným výsledkem – vada nebyla opravena.

Firma tvrdí, že jeden z čepů, který se vsune do vrutů má menší velikost než ostatní a proto se nožička hýbe. Firma prý požadované vruty menší velikosti neodebírá z toho důvodu, že nevede produkty značky fossil a proto mé brýle nemůže opravit. Na své brýle prý mám být prý opatrná.

Jenže se levá stranice při nasazování a sundávání brýlí na nos vyviklává a tím pádem brýle špatně na nose sedí.


Produkt

Bezobroučkové nevrtané brýle fossil


Požadované řešení

Na základě výše uvedených skutečností bych byla ráda, kdyby firma mé brýle bezplatně opravila, protože jsem s nimi před výměnou skel žádné problémy neměla.

S pozdravem,
Lenka Volfová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2014 10:29, před 11 lety

V případě, že v rámci úpravy výrobku došlo k poškození výrobku, má kupující nejen právo uplatnit reklamaci, ale žádat i náhradu škody. Pokud není v rámci reklamace úpravy brýlí vada odstraněna, má zákazník právo smlouvu zrušit a žádat vrácení peněz, případně žádat přiměřenou slevu např. v hodnotě částky, za kterou bude výrobek opraven jinde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 16:38, před 10 lety

Společnost EIFFEL OPTIC, a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.