Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28. 7. t.r. jsem byl kontaktován zástupkyní fy Helvetia apotheke z tel. čísla 608 248 276. s tím že mi bude zaslán přípravek od jejich firmy jako poděkování za účst v jejich průzkumu. Díky sugestivnímu jednání dealerky jsem s tím souhlasil a zvolil si nějaký jejich přípravek, ani nevím jaký, spíše abych jí vyhověl. Následně jsem si to rozmyslel, protože žádné léky nepoužívám. Moje snaha o tel. kontakt na uvedeném čísle byla neúspěšná, telefon má blokované přijíkání hovorů. Protojsem po několika dnech na uvedené číslo zaslal SMS s požadavkem na zrušení zásilky a vymazání mých osobních údajů. Přesto mi dnes (10.8,) přišla zásilka, kterou jsem odmítl přijmout. Jakýkoliv kontakt na firmu přes mail je nemožný, popř. po mně vyžadhí nějaké kontaktní číslo, které mi ale nesdělili.
Léčebný produkt od firmy Helvetia apotheke, který mi byl zaslán dnešního dne přes Českou poštu, který jsem dnes odmítl převzít.
Žádám o zrušení dalšího zasílání léčebných produktů od firmy Helvetia apotheke a vymazání mých osobních údajů
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží, popřípadě uhradit poštovné). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
dne 11.8.2017 byla celá situace dořešena na zákaznické lince. Uvítací balíček jsme poslali na základě telefonické objednávky. Nic víc než tato první zásilka (Uvítací balíček) Vám nebylo posláno. Zasílání bylo ukončeno a byl jste vyřazen z databáze pro marketingové účely.
Rozhodně však odmítáme Vaše tvrzení, že máme blokovanou linku. Zákaznická linka je k dispozici ve všední dny od 8 do 17 hodin a jak jste se dnes sám přesvědčil dovolat se nám rozhodně dá.
Uvítací balíček bude na základě dnešní tel. dohody vrácen zpět na naší adresu P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.
Pane Drábku, není rozhodně potřeba nás zde osočovat a vyhrožovat nám na zákaznické lince. Pokud jste neměl o nic zájem mohl jste operátorku samozřejmě odmítnout a nic bychom Vám nezaslali.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení: