Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.5.2016 jsem zakoupila ve firmě CZC.CZ telefon LENOVO P70.V lednu 2017 přestal fungovat.Jelikož ale byla zrušena pobočka v Šumperku,rozhodla jsem se jej reklamovat zasláním telefonu přímo do firmy LENOVO.Dne 18.1.2017 jsem jej 1.reklamovala,po návratu"opraveného telefonu"mobil nefungoval,(vyjádření servisu-záruční oprava).Proto 24.1.2017 jsem jej 2.reklamovala.Po návratu"opraveného telefonu"mobil opět nefungoval(vyjádření servisu-závada se neprojevila).Vzala jsem mobil a zavezla jej do cca 20km vzdálené pobočky v Zábřeze na 3.reklamaci,kde jsem závadu předvedla zaměstnanci firmy CZC.CZ(vyjádření servisu-záruční oprava).Po návratu telefon stále nefungoval,proto zaměstnanec firmy na pobočce závadu vyfotil a telefon odeslal zpět do servisu-tedy 4.reklamace.Po opětovném návratu telefon cca týden fungoval,ale opět se projevila stejná vada.Zavezla jsem jej do pobočky firmy na 5.reklamaci.Zaměstnanec firmy popsal stav telefonu"běžné opotřebení,bez zásadního poškození".Firma telefon vrátila neopravený a poškozený.Zaměstnanec na pobočce písemně potvrdil poškození telefonu v servise,pravděpodobně pádem.Firma CZC.CZ,mě ale peníze za LENOVO P70 nevrátila a přestala se mnou komunikovat.
GSM LENOVO P70 - modrá barva, IMEI 869390022050376
vrácení částky za telefon
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.
K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.