Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
V prosinci roku 2016 se mi stal úraz při hokeji kdy mi praskl meniskus. Byl jsem na operaci ASK a lečil jsem se až do 7 mesíce tohoto roku. Pojištovna mi pak zkrátila vyplácené pojistné plněni a uvedli že se jednalo udajně o chorobny stav a degenerativní změny, Podál jsem odvolání, ale bohužel pojištovna opět si stála za svým. S kolenem jsem předtím nikdy nic nemel a jelikož jsem pojisteny jiz několik let nemůžou mi prece napsat ze se jedna o degemerativni zmeny, když ve zprávě bylo vše v pohodě a žádne degenerativní změny Zároven jsem s kolenem sel po uraze a ne pro bolest kde bych degenerativni zmeny chapal ale jelikož se mi to stalo při urazu nemohou prece apelovat na degenerativni zmeny a podobne. Stejne jako bych se dnes pojistil a za 10 let dostal rakovinu a oni mi rekli ze jsem ji uz třeba mel před 5 lety a projevila se nyní..
A hlavne jak rikam meniskus mi praskl při urazu a sel jsem na vysetreni po utaze a ne protože by mne to bolelo.
Mohu i nadále s tímto něco delat kdybych vam zaslal všechny zprávy a zprávy od pojistovny.
Dekuji mnohokrat
Pojistovna zaplatila 35 dni místo 70 podle tabulek, chci at pojistovna doplati kompletní plnení. Měi by doplatit za uraz 17 500 Kč a pokud by jste to z nich dokázali dostat 5000 Kč bych Vám zaplatil nebo jake by byli Vase podmínky.
|
Tweet |
Na žádost spotřebitele je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí. Pokud spotřebitel se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měla by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“