Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.12.jsme si objednali přes internetový e-shop kacamobil.simplesite.cz mobilní telefon Nokia Lumia 925 za 7.120 Kč včetně poštovného. Paní Forejtová nám zodpověděla Emailem veškeré dotazy,ale podmínkou bylo poslání částky předem na bankovní účet.Peníze jsme zaslali hned 16.12.,dne 19.12.nám paní Forejtová napsala,že peníze již byly připsány a že nás bude dále informovat o předání telefonu kurýrovi.Ale od té doby od ní nepřišla již žádná zpráva,oba telefony jsou nedostupné.Včera jsme poslali odstoupení od smlouvy a žádost k vrácení celé částky.Tak jsem zvědavá, zda paní bude komunikovat, v opačném případě bychom museli celou záležitost řešit právní cestou, protože se nejedná o žádnou nízkou částku
Mobilní telefon Nokia Lumia 925
Chceme neprodleně vrátit peníze od této podnikatelky.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena kupní smlouva, vyplývá z ní povinnost prodejce zboží dodat. Pokud není zboží dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, lze od smlouvy dle § 517 občanského zákoníku odstoupit a žádat uhrazené peníze zpět. Pokud by takové jednání bylo běžnou praktikou prodejce, mohlo by jednání naplňovat skutkovou podstatu trestného činu podvodu dle § 209 trestního zákoníku. V takovém případě doporučujeme podat trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.
Paní Forejtová Kateřina nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.