Společnost


MALVEL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17413Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 7 lety

Jana Pešková

Znění stížnosti

Objednané zboží přes internet Philips Avent Ohřívač lahví elektronický, cena 1 699 Kč. (fa Faktura 2017019580) Vyzvednuto 29.7.2017. Ohřívač bohužel neohříval na požadovanou teplotu 37C. Chtěli jsem ohřívač vrátit v době 14 dní od převzetí dne 8.8.2017, bohužel prodejce odmítl vzít zpět. Prý pouze jako reklamaci, navíc jsme byla osočena, že jsem si ohřívač pouze chtěla půjčit. S tímto postupem nesouhlasím. Zboží při předání bylo zabaleno v originálním balení včetně návodu.


Produkt

Philips Avent Ohřívač lahví elektronický, cena 1 699 Kč.


Požadované řešení

požaduji, aby ohřívač prodejce vzal zpět a vrátil peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 13:35, před 7 lety

Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má spotřebitelka právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, neboť smlouva byla uzavřena distančním způsobem. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslala.

Spotřebitelka odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží (prodávající v takovém případě vrací peněžní částku poníženou o ztrátu z hodnoty zboží), které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než jen nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti (spotřebitelka může zboží vyzkoušet stejným způsobem, jakým by to mohla učinit v kamenném obchodě). Bod 47 Preambule ke směrnici o právech spotřebitelů stanoví, že spotřebitel, který zboží používal v míře vyšší, než je míra nutná k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, by neměl pozbýt právo odstoupit od smlouvy, měl by však odpovídat za případné snížení hodnoty zboží. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:44, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.