Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Pro jistotu: zhruba před hodinou jsem vám zasílal stížnost, která vzápětí z obrazovky bez komentáře zmizela.Nevím, jestli je to běžné či nikoliv, ale pro jistotu ji opakuji:
Včera,t.j.10.8.2017 ve 3hod. ráno mi od vás přišla zpráva, oznamující, že mi budete účtovat 29 Kč za připojení k internetu. Vzhledem k tomu, že jsem ani v noci ani celý předchozí den mobil nepoužíval, považuji to za naprostou pitomost a žádám vás o odpovídající vysvětlení. Stalo se mi to totiž již po několikáté, zatím jsem nereagoval, ale všeho moc škodí. Vydělávat peníze takovýmto způsobem považuji za nepmravnost. Nevíc vás upozorňuji, že mám připojení na wi-fi a k používání vaší předražené služby tedy nemám žádný důvod!
S pozdravem váš (dosud) dlougoletý zákazník Josef Jelínek, telef. číslo 723574094. Žádám brzkou odpověď!
Příští neopakovat - donutilo by mne to případně i k trestnímu oznámení!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měla by jej reklamovat. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
k placenému připojení k internetu může dojít i bez vašeho vědomí, u dnešních chytrých telefonů k tomuto přístupu zkrátka může dojít i při připojení na Wifi (signál může být slabý, nebo telefon využívá obou technologií k dosažení lepších výsledků při procházení internetu).
Na čísle jsem nastavil službu upozornění na placené připojení k internetu. Bez vašeho vědomí a případného potvrzení se tak už telefon k internetu mimo Wifi nepřipojí a k účtování dojít nemůže.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, vážený guru. Vaše "vysvětlení" je sice jen stěží pochopitelné, ale pokud k něčemu podobnému už skutečně nikdy nedojde,nehodlám dál pokračovat v diskusi na toto téma. Podle mého názoru by k takové věci prostě nemělo dojít! S pozdravem J.Jelínek.
To naprosto souhlasím. Zde jde ale čistě o nastavení telefonu.
Vždy nám jde o naprostou spokojenost zákazníka, proto jsem se rozhodl vám do kreditu vrátit i zmíněný poplatek za jednorázový přístup k síti (29 Kč).
Příjemný den vám přeji.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.