Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#17414Účtování služby, kterou jsem nikdy nevyužil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 7 lety

Josef Jelínek

Znění stížnosti

Pro jistotu: zhruba před hodinou jsem vám zasílal stížnost, která vzápětí z obrazovky bez komentáře zmizela.Nevím, jestli je to běžné či nikoliv, ale pro jistotu ji opakuji:
Včera,t.j.10.8.2017 ve 3hod. ráno mi od vás přišla zpráva, oznamující, že mi budete účtovat 29 Kč za připojení k internetu. Vzhledem k tomu, že jsem ani v noci ani celý předchozí den mobil nepoužíval, považuji to za naprostou pitomost a žádám vás o odpovídající vysvětlení. Stalo se mi to totiž již po několikáté, zatím jsem nereagoval, ale všeho moc škodí. Vydělávat peníze takovýmto způsobem považuji za nepmravnost. Nevíc vás upozorňuji, že mám připojení na wi-fi a k používání vaší předražené služby tedy nemám žádný důvod!
S pozdravem váš (dosud) dlougoletý zákazník Josef Jelínek, telef. číslo 723574094. Žádám brzkou odpověď!


Požadované řešení

Příští neopakovat - donutilo by mne to případně i k trestnímu oznámení!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 13:55, před 7 lety

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měla by jej reklamovat. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2017 15:35, před 7 lety

Dobrý den,

k placenému připojení k internetu může dojít i bez vašeho vědomí, u dnešních chytrých telefonů k tomuto přístupu zkrátka může dojít i při připojení na Wifi (signál může být slabý, nebo telefon využívá obou technologií k dosažení lepších výsledků při procházení internetu).

Na čísle jsem nastavil službu upozornění na placené připojení k internetu. Bez vašeho vědomí a případného potvrzení se tak už telefon k internetu mimo Wifi nepřipojí a k účtování dojít nemůže.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2017 16:33, před 7 lety


Josef Jelínek

Dobrý den, vážený guru. Vaše "vysvětlení" je sice jen stěží pochopitelné, ale pokud k něčemu podobnému už skutečně nikdy nedojde,nehodlám dál pokračovat v diskusi na toto téma. Podle mého názoru by k takové věci prostě nemělo dojít! S pozdravem J.Jelínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2017 14:59, před 7 lety

To naprosto souhlasím. Zde jde ale čistě o nastavení telefonu.
Vždy nám jde o naprostou spokojenost zákazníka, proto jsem se rozhodl vám do kreditu vrátit i zmíněný poplatek za jednorázový přístup k síti (29 Kč).

Příjemný den vám přeji.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2017 07:53, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 07:54, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.