Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17415Předrařené vstupné a nemožnost jednání o vrácení vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 7 lety

Eva Stáňová

Znění stížnosti

Od společnosti viagogo jsem zakoupila vstupenky za koncert skupiny Kabát dne 28.11.2017. Zaplatila jsem za jednu vstupenku 780,- Kč, ale když ´mi přišla elektronická vstupenka, cena na ní byla 390,- Kč! Když jsem požadovala vrácení peněz, nikdo se mi neozval a nikde nední možné dohledat telefonický kontakt na společnost. Nabízejí jen jakousi pofidérní možnost inzerce na jejich webu, abych jejich prostřednictvím vstupenku prodala... ale já chci vrátit zpět peníze, protože o tutu předraženou nemám zájem. A myslím, že dle obchodního zákoníku mám na vrácení peněz nárok. Vstupenku jsem zákopila dne 18.8.2017


Produkt

vstupenka na koncert skupiny Kabát - předražená o 100 %


Požadované řešení

Vrácení peněz za vstupenku, které jsem zaplatila, již o ni nemám zájem a zakoupím si ji za poloviční cenu u oficiálního prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 14:01, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.