Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V Kauflandu Most Kabátnická jsem dnes v 8.00 hod kupovala u pultového prodeje 10 dkg krájeného sýru Gouda. 30% sýru jsem musela doma vyhodit, protože tam byly namíchané okoralé krajní odřezky.
Nelíbilo se mi chování paní prodavačky, která mi odmítla obsloužit u pultu se sýry a poslala mi do fronty s uzeninami. Jsem vegetariánka. A zároveň mi znemožnila kontrolu co mi navažuje za sýr.
Gouda sýr přírodní zrající 0,103 kg cena 12.26 Kč
Vrátit 12,- Kč za nákup a nemíchat zákazníkům okoralé krakní odřezky.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě mohla žádat dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace je nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení: