Společnost


GP EXCELLENT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1742Neukončená reklamace indukční varné desky Brandt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2013, před 11 lety

Jindra Míková

Znění stížnosti

Dne 17.6.2010 zakoupena indukční varná deska zn. Brandt, včetně prodloužené 2leté záruky. Dne 3.6.2013 cestou emailu jsem prodejce informovala o závadě na tomto spotřebiči. Téhož dne jsem obdržela odpověď o nutnosti doložení potřebné dokumentace, včetně tzv. garančního cestifikátu o registraci do systému prodloužené záruky. Byla jsem si 100% jista, že tento dokument jsem neobdržela. V době koupě byla podmínkou odborná montáž, která také byla provede a uhrazena. V kupní smlouvě informace o tomto dokumentu uvedena není. Výhradním dovozce těchto spotřebičů je firma Elmax. Následující den
jsem se telefonicky informovala na tento dokument a bylo mi opakovaně sděleno, že byl vydáván nejdříve od roku 2011. Tuto informaci jsem předala prodejci. Prodejce mi v nejbližších dnech neodpověděl a protože není možné být bez varné desky, rozhodla jsem se,že si opravu zajistím sama. Znovu jsem kontaktovala výhradní dovozce, ten mi doporučil autorizovaný servis, který obratem provedl opravu v dohodnutém termínu. Dne 13.6.2013 uznal prodejce reklamaci a sdělil, že na základě mým informací objedná náhradní díl a předpokládá doručení během 14 dní z Francie a následně se dohodnem na termínu opravy. Sdělila jsem mu, že čekání na uznání reklamace bylo poněkud delší a provedla jsem opravu zatím na vlastní náklady, které požaduji proplatit. Prodejce se k tomuto nevyjádřil a žádným jiným způsobem (sdělením)se mnou reklamaci neukončil.


Produkt

indukční varná deska BRANDT typ TI 712 WT1 výr. č. 102502031


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení 30 dnů na vyřešení reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2014 10:15, před 11 lety

Prodejce je povinný do 30 dnů od uplatnění reklamace ji vyřídit včetně případné opravy. Vzhledem k tomu, že se jednalo o výrobek, u kterého se předpokládá i vznik dalších nákladů kupujícího, než by byl opraven, lze v rámci prevenční povinnosti dle § 415 občanského zákoníku dovodit oprávnění kupujícího nechat si výrobek opravit a následně žádat proplacení opravy. Náklady na opravu musí být přiměřené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 15:46, před 10 lety

Společnost GP EXCELLENT, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.