Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14. 6. 2017 jsem uzavřela s Paní L. L., majitelkou psí školy Alfa, smlouvu o výcviku svého psa. Zaplatila jsem částku 4300 Kč za 10 lekcí pro svého psa ve svém domě. Paní L. dorazila celkem 4 x. Nyní cca dva měsíce nekomunikuje ( SMS, telefonování, mailové zprávy ). Požaduji navrácení 2580 Kč, tzn. čtyři lekce, které odcvičila zaplatím.
Hana Jilečková
Psí škola Alfa, majitel L. L., tel. 602 230 245, WEB:https://www.psiskolaalfa.cz/
Ráda bych dostala své finanční prostředky zpět a upozornila další majitele psích mazlíků na velmi neseriozní jednání paní L. L..
|
Tweet |
Pokud obchodník nesplnil svou smluvní povinnost ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Oznámí-li spotřebitelka obchodníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nevrátí-li obchodník peněžní prostředky ani poté, co spotřebitelka od smlouvy odstoupila, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod odstoupením od smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Obchodníka je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Žádáme proto spotřebitelku o potvrzení této informace.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.