Společnost


Psí škola ALFA

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17420Nedodržení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 7 lety

Hana Jilečková

Znění stížnosti

Dne 14. 6. 2017 jsem uzavřela s Paní L. L., majitelkou psí školy Alfa, smlouvu o výcviku svého psa. Zaplatila jsem částku 4300 Kč za 10 lekcí pro svého psa ve svém domě. Paní L. dorazila celkem 4 x. Nyní cca dva měsíce nekomunikuje ( SMS, telefonování, mailové zprávy ). Požaduji navrácení 2580 Kč, tzn. čtyři lekce, které odcvičila zaplatím.

Hana Jilečková


Produkt

Psí škola Alfa, majitel L. L., tel. 602 230 245, WEB:https://www.psiskolaalfa.cz/


Požadované řešení

Ráda bych dostala své finanční prostředky zpět a upozornila další majitele psích mazlíků na velmi neseriozní jednání paní L. L..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2017 09:31, před 7 lety

Pokud obchodník nesplnil svou smluvní povinnost ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Oznámí-li spotřebitelka obchodníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nevrátí-li obchodník peněžní prostředky ani poté, co spotřebitelka od smlouvy odstoupila, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod odstoupením od smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Obchodníka je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2017 13:29, před 7 lety

Společnost nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Žádáme proto spotřebitelku o potvrzení této informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 07:23, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.