Společnost


Sorda s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17423Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 7 lety

Vladimír Pilát

Znění stížnosti

Přes www.sbazar.cz Postele na míru získán kontakt na fy SORDA a s ní sjednána písemná smlouva na zhotovení palandy- patrové postele MASIV smrk. Zhotovitel požadoval úhradu předem v plné výši s odůvodněním, že jde o zakázkovou výrobu.
Smlouva podepsána 16.3.2017
Platba zaslána na účet zhotovitele téhož dne 16.3.2017 ve výši 9.000,-Kč
Plnění do 10-14 dnů. Max. 29.3.2017. Termín nedodržen.
Po řadě telefonických urgencí a opakovaných příslibech plnění odstoupeno od smlouvy 25.4.2017.
Zhotovitel uznal a slíbil vrátit na účet zaslanou částku. Přes mnoho urgencí a příslibů k dnešnímu dni částka nevrácena.


Produkt

Palanda Masiv smrk, vč. matrací 140x200,90x200 2x, vč. zásuvky s roštem a dopravou


Požadované řešení

Vrátit zpět na účet částku 9.000,-Kč.Omluva není nutností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 14:55, před 7 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dílo, má zhotovitel povinnost vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a kupující může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Zhotovitele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:36, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.