Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.7.2017 jsem navštívila prodejnu CykloPokr,kde jsem si nechala opravit kolo.Prodejcem jsem byla seznámena s částkou kolem 1200Kč včetně práce dle předpokládané opravy či výměny nových komponentů.Dne 7.7.2017 jsem si přišla kolo vyzvednout.Pan opravář kolo dovezl i se sepsané opravě či výměně.pan prodavač/snad Křečan Michal??/začal psát paragon..nezdálo se mu,že není výměna řetězu,proto zašel za opravářem..Poté napsal nový paragon s tím,že mám nový řetěz.Chtěla jsem všechny vyměněné díly/vždy jsem je dostávala/.Bylo mi řečeno,že již nejsou,že se toto v této prodejně a servisu nedává.bránila jsem se,že částka je o dost navýšena 1879Kč!!musela jsem zaplatit neb jsem odjížděla mimo republiku.Poprosila jsem o napsaný papír od servismana kde řetěz nebyl uveden..,že je vyměněn.
Chtěla bych vysvětlení proč mi nebyly vráceny vyměněné díly, proč byl účtován řetěz,který nebyl vyměněn!!Proč mne neupozornili na částku za práci?
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost před uzavřením smlouvy informovat spotřebitelku o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Byla-li cena opravy kola (smlouva o dílo) sjednána odhadem, je podnikatel povinen při zjištění, že odhadovanou cenu bude třeba podstatně překročit, informovat spotřebitelku o tomto zvýšení bez zbytečného odkladu s odůvodněným určením nové ceny. Pokud tak neučiní bez zbytečného odkladu poté, co potřebu zvýšení ceny zjistil, anebo zjistil měl a mohl, nemá právo na zaplacení v rozdílu v ceně.
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že jí bylo naúčtováno podnikatelem neposkytnuté plnění (výměna řetězu), je vhodné uplatnit reklamaci. Prokáže-li spotřebitelka, že tomu tak skutečně bylo, je podnikatel povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.