Společnost


Michal Křečan

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17425Oprava kola

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 7 lety

Dana Černíková

Znění stížnosti

Dne 3.7.2017 jsem navštívila prodejnu CykloPokr,kde jsem si nechala opravit kolo.Prodejcem jsem byla seznámena s částkou kolem 1200Kč včetně práce dle předpokládané opravy či výměny nových komponentů.Dne 7.7.2017 jsem si přišla kolo vyzvednout.Pan opravář kolo dovezl i se sepsané opravě či výměně.pan prodavač/snad Křečan Michal??/začal psát paragon..nezdálo se mu,že není výměna řetězu,proto zašel za opravářem..Poté napsal nový paragon s tím,že mám nový řetěz.Chtěla jsem všechny vyměněné díly/vždy jsem je dostávala/.Bylo mi řečeno,že již nejsou,že se toto v této prodejně a servisu nedává.bránila jsem se,že částka je o dost navýšena 1879Kč!!musela jsem zaplatit neb jsem odjížděla mimo republiku.Poprosila jsem o napsaný papír od servismana kde řetěz nebyl uveden..,že je vyměněn.


Požadované řešení

Chtěla bych vysvětlení proč mi nebyly vráceny vyměněné díly, proč byl účtován řetěz,který nebyl vyměněn!!Proč mne neupozornili na částku za práci?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2017 10:08, před 7 lety

Podnikatel má povinnost před uzavřením smlouvy informovat spotřebitelku o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Byla-li cena opravy kola (smlouva o dílo) sjednána odhadem, je podnikatel povinen při zjištění, že odhadovanou cenu bude třeba podstatně překročit, informovat spotřebitelku o tomto zvýšení bez zbytečného odkladu s odůvodněným určením nové ceny. Pokud tak neučiní bez zbytečného odkladu poté, co potřebu zvýšení ceny zjistil, anebo zjistil měl a mohl, nemá právo na zaplacení v rozdílu v ceně.

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že jí bylo naúčtováno podnikatelem neposkytnuté plnění (výměna řetězu), je vhodné uplatnit reklamaci. Prokáže-li spotřebitelka, že tomu tak skutečně bylo, je podnikatel povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 08:41, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.