Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Důvodem reklamace byla rozpáraná nit ve švu, novou ložní soupravu jsme si nechali opravit. Jednalo se o nové povlečení, nepoužité a neprané!!
Po reklamaci a vyprání nikoli používání se opět začala souprava párat, proto ji dcera odnesla zpět a požadovala jej vyměnit za již zcela nové zboží, ale nevyhověly jí
Jelikož jsem byla dlouho mimo ČR, reklamaci jsem začala řešit po mém návratu. Požaduji nikoli opravu ale výměnu za nové bezvadné zboží.
Saténová ložní souprava téměř za 4 000,- Kč
Výměna zboží za nové a bezvadné nikoli opravované. Opakovaná reklamace do dvou měsíců. Nechci zboží vracet, jednalo se o svatební dar, ale výměnu za nové originál balení. Ložní souprava stála 3900,- Kč takže žádný podřadný materiál. Proto požaduji výměbu za nové zboží, vzhledem k tomu, že reklamace byla během dvou měsíců a nebyla vůbec použita. Ale i kdyby byla nic to nemění na tom, že chci perfektní zboží. Reklamaci řeším až nyní, kdy jsem se vrátila z cest a dcera tam odmítla jít a dohadovat se s nimi
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné vadu odstranit výše uvedenými způsoby, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud spotřebitelka nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Bylo-li o reklamaci rozhodnuto jako o oprávněné, má spotřebitelka taktéž právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (např. poštovné nebo jízdné).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.